Σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ημερίδας, με θέμα τις δεξιότητες που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, μετείχε το Μέλος του ΑΣΕΠ κ. Παναγιώτης Καρκατσούλης. Στην παρέμβασή του επεσήμανε την ανάγκη συνεχούς διερεύνησης της διοικητικής κουλτούρας υπαλλήλων και προϊσταμένων ώστε να υπάρξει μια παραγωγική όσμωση των δεξιοτήτων που θα αποτελέσουν κριτήριο επιλογής τους μ’ αυτήν.

Σε δοκιμασία με βάση υποθετικά σενάρια εργασιακής καθημερινότητας θα μπαίνουν οι υποψήφιοι για μια θέση στο Δημόσιο, από το 2023. Οι νέοι υπάλληλοι του Δημοσίου, εκτός από τον διαγωνισμό γνώσεων και δεξιοτήτων στον οποίο θα υποβάλλονται, θα περνούν και από μια καινούργια δοκιμασία προκειμένου να αποδείξουν ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους.

Από την άνοιξη του 2023 οι προσλήψεις στο Δημόσιο θα γίνονται μέσω ενός μεγάλου γραπτού πανελλήνιου διαγωνισμού που θα εποπτεύεται από το ΑΣΕΠ και θα διεξάγεται κάθε δύο έτη.

Μιλώντας στην Ημερίδα της Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ, κ. Αθανάσιος Παπαϊωάννου παρουσίασε αναλυτικά στοιχεία αναφορικά με τον αριθμό των προσλήψεων που πραγματοποιήθηκαν στον δημόσιο τομέα μέσω ΑΣΕΠ κατά το έτος 2021, αναδεικνύοντας το μέγεθος του έργου που αυτό διεκπεραιώνει κάθε χρόνο.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην εφαρμογή του Ν. 4765/2021 για τις προσλήψεις στον δημόσιο τομέα και τη φιλοσοφία του νέου συστήματος προσλήψεων στο Δημόσιο, παρουσιάζοντας και τις προκλήσεις που θέτει η υλοποίηση του πρώτου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού με το νέο περιεχόμενο.

Εξήγησε ότι στον γραπτό διαγωνισμό, οι υποψήφιοι θα καλούνται να αποδείξουν όχι μόνο γενικές γνώσεις αλλά και θα δοκιμάζονται και ως προς άλλες βασικές δεξιότητες (γλωσσικές, αριθμητικές, εργασιακή αποτελεσματικότητα με βάση υποθετικά σενάρια εργασιακής καθημερινότητας) που χρειάζεται να έχουν οι μελλοντικοί δημόσιοι λειτουργοί.

Κατέληξε λέγοντας ότι, «το ζητούμενο είναι η δυνατότητα του εργαζομένου, εν προκειμένω του δημοσίου υπαλλήλου, να δίνει λύσεις σε καινούργια προβλήματα που ούτε καν είχε φαντασθεί την εποχή που σπούδαζε στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο, να συνεργάζεται αρμονικά με τους συναδέλφους του σε ένα χώρο εργασίας και να διαθέτει τον κατάλληλο συνδυασμό ένταξης σε μια ιεραρχία αλλά και ανάληψης δημιουργικών πρωτοβουλιών. Δεν είναι εύκολο εγχείρημα αλλά αν δεν κάνουμε την αρχή δεν θα μάθουμε ποτέ εάν θα τα καταφέρουμε».

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.