Διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.

Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη. Η πρώτη είναι η ‘philia’. Η ‘philia’ είναι η στοργή που πηγάζει από την φιλία (friendship). Η δεύτερη είναι η ‘storge’.

Το είδος αγάπης που έχεις για τον παππού ή τον αδερφό σου. Η τρίτη είναι ο ‘eros’, η ανεξέλεγκτη επιθυμία να πεις ‘σ’ αγαπώ’. Το τέταρτο είδος αγάπης είναι διαφορετικό. Είναι το πιο αξιοθαύμαστο. Ονομάζεται ‘Agape’. Η αγάπη ως δράση. Χρειάζεται θάρρος. Θυσία. Δύναμη.”, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σχετικό διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας ενός λεπτού.

Η διαφήμιση αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη για πολλούς Έλληνες και ομογενείς που παρακολουθούσαν το Super Bowl στην αμερικανική τηλεόραση, μαζί με εκατομμύρια τηλεθεατές.

Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας από το 2008 είναι ο Theodore A. Mathas, ελληνικής καταγωγής και γνωστό μέλος της ελληνοαμερικανικής κοινότητας.
Μάλιστα, πρόσφατα έκανε δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανακαίνιση του κτιρίου της Κοινότητας Μεταμορφώσεως Σωτήρος στο Ράι του Ουεστσέστερ.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.