Ένα από θέματα που έχουν απασχολεί την κυβέρνηση και τους επιστήμονες από την πρώτη στιγμή που έγιναν οι πρώτες -δειλές- συζητήσεις για την επιστροφή στην κανονικότητα ήταν τα σχολεία. Η επιστροφή των μαθητών που έγινε σε πρώτη φάση αφορούσε τα παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τους ειδικούς να τονίζουν πως τα γυμνάσια και τα λύκεια θα άνοιγαν μόλις το επέτρεπαν τα επιδημιολογικά δεδομένα.

Άλλωστε, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Χρήστος Ταραντίλης είπε χθες για το άνοιγμα των γυμνασίων και των λυκείων, ότι οι ειδικοί δεν έχουν στα χέρια τους ακόμη τα απαραίτητα στοιχεία για να πάρουν μία τέτοια απόφαση.

«Μέχρι στιγμής έχουμε ανοίξει τα σχολεία και μόλις κάναμε ένα γενναίο άνοιγμα του λιανεμπορίου.

Γι΄αυτό πρέπει να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ώστε να ανοίξουμε με ασφάλεια τις υπόλοιπες βαθμίδες των σχολείων», ανέφερε ο Ταραντίλης.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τις πληροφορίες, με δεδομένη και την συγκρατημένη αισιοδοξία που εκφράζουν οι ειδικοί, το πιθανότερο σενάριο είναι να επιστρέψουν στην δια ζώσης εκπαίδευση όλοι οι μαθητές στις αρχές Φεβρουαρίου.

Μάλιστα φαίνεται πως οι όποιες σκέψεις υπήρχαν για την επιστροφή στα θρανία μόνο των μαθητών της Γ’ Λυκείου εγκαταλείφθηκαν.

Η εικόνα πάντως από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων είναι θετική.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έκλεισαν μόνο 3 στα 10.000 τμήματα σε όλη τη χώρα, καθώς την πρώτη εβδομάδα εντοπίστηκαν μόλις 7 κρούσματα εκπαιδευτικών στα περίπου 5.000 τεστ που πραγματοποιήθηκαν.

Η επιστροφή των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η επαναλειτουργία των καταστημάτων, με αυστηρούς περιορισμούς, αναμένεται να έχουν επίπτωση στο επιδημιολογικό φορτίο στην χώρα μας.

Κυβέρνηση και επιστήμονες, επισημαίνουν πως αναμένουν αύξηση στα κρούσματα, την ίδια ώρα, ωστόσο, ευελπιστούν πως θα είναι πλήρως διαχειρίσιμη.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.