Την στιγμή που ο αρχηγός της κατάληψης του κεντρικού κτηρίου της Μονής Εσφιγμένου υβρίζει και αμφισβητεί την αγιοκατατάξη του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου και του Αγίου Πορφυρίου, διότι κατά τον ίδιον πρέπει να περάσουν 100 χρόνια για την αναγνώριση της αγιότητας ενός προσώπου, το δίκτυο υποστήριξης (media και ιστοσελίδες) της κατάληψης προωθεί την εν ζωή "αγιοποίηση" του ιδίου!

Oι καταληψίες εκμεταλλευόμενοι το κλίμα θαυματολαγνείας που επικρατεί τελευταία, αποφάσισαν να το χρησιμοποιήσουν για να διαφημίσουν το “δίκαιον” της κατάληψής τους!
Έτσι, λοιπόν, επιστράτευσαν μία γυναίκα να βγει να μιλήσει σε φιλορωσικό ραδιοφωνικό σταθμό που υποστηρίζει την κατάληψη, η οποία, ενώ – κατά την μαρτυρία της – ήταν διασωληνωμένη στην εντατική, “είδε” τον αρχηγό της κατάληψης μαζί με την Παναγία να παρακαλούν τον Χριστό και ξαφνικά έγινε καλά στην υγεία της.

Σύμφωνα με την μαρτυρία της γυναίκας η ίδια είχε αρρωστήσει από κορωνοϊό. Προσπάθησε να το αντιμετωπίσει με αντιβιοτικά και κατέληξε διασωληνωμένη στο νοσοκομείο. Ήταν από τις περιπτώσεις που επέζησαν μετά την διασωλήνωση (που σημαίνει βαριά νόσηση), ίσως και λόγω του σχετικώς νεαρού της ηλικίας της.

Καθώς αναφέρει τον αρχηγό της κατάληψης ως “γέροντά” της, εύλογο είναι να συμπεράνει κανείς πως ακολούθησε την προπαγάνδα του εναντίον του εμβολιασμού και για αυτό ταλαιπωρήθηκε πολύ βάζοντας σε ρίσκο την ίδια της την ζωή και κινδυνεύοντας να αφήσει ορφανά τα παιδιά της! Άλλωστε μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό με σαφή αντιεμβολιαστική θέση, σταθμό τον οποίο αποκάλεσε πως είναι ένα “θαύμα”.

Όταν πριν ένα χρόνο ο αρχηγός της κατάληψης αναφέρονταν στις επιπτώσεις τους κορωνοϊού μέσα στη κατάληψη, είπε πως πέθαναν ορισμένοι από τους υποτακτικούς του σε νοσοκομεία, αφού πήγαν σε αυτά ανεμβολίαστοι όντες την τελευταία στιγμή. Με την λογική λοιπόν του θαυματουργικού αφηγήματος, για αυτούς ίσως δεν έκανε προσευχή. Για αυτούς είπε πως έφταιγαν τα νοσοκομεία.

Έτσι λοιπόν, κατά την “καταληψιακή θεωρία”, από όσους που παρασύρθηκαν να μην εμβολιαστούν, όσοι πέθαναν, φταίνε τα νοσοκομεία. Όσοι την γλύτωσαν, γλύτωσαν λόγω των προσευχών του αρχηγού της κατάληψης, καθώς “στέκεται στα δεξιά της Παναγίας”.

Το συμπέρασμα που αφήνει να εννοηθεί αυτό το αφήγημα είναι απλό. Εφόσον αυτή η γυναίκα “είδε” τον αρχηγό της κατάληψης, όσο ήταν διασωληνωμένη και κατόπιν υγίαινε, οι καταληψίες είναι “άγιοι” άνθρωποι, οι προσευχές τους ακούγονται από την Παναγία, “στέκονται στα δεξιά της Παναγίας” και συνεπώς άνθρωποι που δεν είναι μέλη της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και υβρίζουν τους Αγίους της δικαιούνται να λυμαίνονται τα μοναστήρια της. Όλα τα εγκλήματά τους δικαιολογούνται. Αντιθέτως, οι νόμιμοι κάτοχοι της Μονής δεν έχουν θέση στο Άγιο Όρος, καθώς τους κατηγορούν για φιλοχρήματους και πονηρούς.

Βλέπουμε επίσης το παράδοξο, ο ασθενής να αγιοποιεί αυτόν, του οποίου οι θεωρίες οδηγούν σε ασθένεια. Μη ξεχνάμε άλλωστε τις επιπτώσεις σε ορισμένους ανθρώπους μετά την νόσηση από κορωνοϊό (post-covid/long-covid) που αφήνει νευρολογικά και ψυχιατρικά προβλήματα.

Αν όντως αυτή η γυναίκα είδε όραμα και δεν ήταν μια ψυχιατρική παραίσθηση ή κατασκευασμένη ιστορία, καταλαβαίνει εύκολα ο κάθε ευσεβής χριστιανός από τί είδους πνεύμα προήλθε το όραμα αυτό, ένα όραμα που “αγιοποιεί” κάποιον που δεν ανήκει στην ορθόδοξη Εκκλησία και υβρίζει τους Αγίους της.

Φανούρης Ευστράτιος

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.