Επικοινωνήστε με τη ΔΕΗ τηλεφωνικά, καλώντας ΔΩΡΕΑΝ το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλεφωνικό κέντρο 800-900-1000 για οποιοδήποτε αίτημα ή πληροφορία..

Διαδικασία χορήγησης

Στην περίπτωση που επιθυμείτε το Οικιακό Τιμολόγιο με Χρονοχρέωση, απαιτείται :

1. Να επισκεφτείτε το αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, έχοντας μαζί σας ένα λογαριασμό ρεύματος, την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να:

· Υποβάλετε σχετική αίτηση.

· Καταβάλετε 34 € ευρώ πλέον ΦΠΑ, που αποτελεί τη συμμετοχή σας στις δαπάνες στις οποίες υποβάλλεται ο ΔΕΔΔΗΕ.

2. Να επισκεφτείτε οποιοδήποτε Κατάστημά της ΔΕΗ, έχοντας μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας στο όνομά σας.

Ωράριο Χειμερινής περιόδου από 1 Νοεμβρίου 2020 έως 30 Απριλίου 2021

• 02:00-08:00 και 15:00-17:00, για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών

• 02:00-08:00 και 15:30-17:30, για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο

Το Οικιακό Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους δεν χορηγείται πλέον. Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης για τις περιοχές που λειτουργεί το σύστημα ΤΑΣ.

Εξοικονομώ-Αυτονομώ». Σε λειτουργία τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk)

Eιδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ»

Σε λειτουργία τίθεται από την Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020 ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ», με στόχο την καλύτερη ενημέρωση προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος

Συγκεκριμένα το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας με ανακοίνωσή του αναφέρει τα εξής:

«Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο

210 6241829 (20 γραμμές),

το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις 07.00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

Σημειώνεται ότι το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κλπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.α. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.