Το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένει εξάλλου και στοιχεία που έχει ζητήσει από τη ΔΙΜΕΑ σχετικά με τα τιμολόγια πώλησης της βιομηχανίας τροφίμων προς τις αλυσίδες για τις κατηγορίες του «καλαθιού», προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσον έχει υπάρξει συνεισφορά και από την πλευρά της, στην προσπάθεια για συγκράτηση των ανατιμήσεων. Καθώς σε αρκετά από τα πρώτα «καλάθια» που δημοσιοποίησαν κάποιες αλυσίδες, διαπιστώθηκαν πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι επωνύμων.

Η επάρκεια στα προϊόντα του «καλαθιού»
Το δεύτερο αφορά στην επάρκεια των προϊόντων που έχουν επιλεγεί από τα σούπερ μάρκετ να μπουν στο «καλάθι». Οι καταναλωτές διαπίστωσαν μετά την πρεμιέρα του μέτρου, ότι σε αρκετές περιπτώσεις, κάποια από τα προϊόντα του «καλαθιού» τις επόμενες μέρες είχαν εξαντληθεί και δεν είχαν αντικατασταθεί με τα αντίστοιχα. Σε άλλες περιπτώσεις μάλιστα, αυτά είχαν αντικατασταθεί από διαφορετικούς κωδικούς που πωλούνταν σε υψηλότερες τιμές από εκείνη του καλαθιού.

Τα παραπάνω φαινόμενα διαπίστωσε όταν επισκέφθηκε καταστήματα σούπερ μάρκετ, όπως είπε και ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας το Σαββατοκύριακο στον ΣΚΑΪ, τονίζοντας ότι με τη νέα υπουργική απόφαση θα γίνεται ξεκάθαρο και αποτελεί υποχρέωση πως, στα προϊόντα που βάζουν οι αλυσίδες στο «καλάθι» πρέπει να υπάρχει επάρκεια. Επίσης εάν χρειαστεί αντικατάστασή τους, να μην είναι τα νέα προϊόντα ακριβότερα από την τιμή που έχει δηλωθεί για το «καλάθι».

Τέλος, στα νέα «καλάθια» της ερχόμενης Τετάρτης – τα οποία θα ανανεωθούν από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ – στα προϊόντα θα αναγράφεται και η τιμή της προηγούμενης εβδομάδας ώστε ο καταναλωτής να παρακολουθεί τη διακύμανσή της.

Το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένει εξάλλου και στοιχεία που έχει ζητήσει από τη ΔΙΜΕΑ σχετικά με τα τιμολόγια πώλησης της βιομηχανίας τροφίμων προς τις αλυσίδες για τις κατηγορίες του «καλαθιού», προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσον έχει υπάρξει συνεισφορά και από την πλευρά της, στην προσπάθεια για συγκράτηση των ανατιμήσεων. Καθώς σε αρκετά από τα πρώτα «καλάθια» που δημοσιοποίησαν κάποιες αλυσίδες, διαπιστώθηκαν πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι επωνύμων.

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.