Ακαδημαϊκή Ταυτότητα: Μια νέα, «έξυπνη» φοιτητική ταυτότητα, που θα διευκολύνει την πρόσβαση σε σημαντικές υπηρεσίες, όπως εκπτώσεις σε μέσα μεταφοράς, προσβάσεις σε δημόσιες βιβλιοθήκες και άλλα, θα αποκτήσουν σύντομα οι φοιτητές. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί σχετική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, μέσω της οποίας θα παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες.

Αναδιοργάνωση διαδικασίας κάλυψης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Για πρώτη φορά θα καταχωρίζονται τα κενά των σχολικών μονάδων σε μια ενιαία εφαρμογή που θα διαλειτουργεί με υφιστάμενες εφαρμογές του ΥΠΑΙΘ, με στόχο τον έγκαιρο προγραμματισμό και τη γρήγορη κάλυψη των λειτουργικών κενών, απλοποιώντας παράλληλα τις διαδικασίες για τους υποψήφιους αναπληρωτές και μειώνοντας το διοικητικό κόστος εξυπηρέτησης τους. Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών θα ολοκληρώνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακά, μέσω της σύναψης ψηφιακής σύμβασης, κατά την ανάληψη της υπηρεσίας τους στις σχολικές μονάδες.

– Ενημέρωση Υποψηφίων Πανελλαδικών Εξετάσεων: Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αρχής γενομένης από φέτος, θα ενημερωθούν με γραπτό μήνυμα στο κινητό τους α) για τη βαθμολογία τους και β) για το τμήμα ή σχολή επιτυχίας τους.

– Αναβάθμιση των κυκλωμάτων πρόσβασης των σχολείων στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό κύμα αναβαθμίσεων συνδέσεων των σχολικών μονάδων: 29% των σχολείων έχουν σύνδεση ADSL έως 24 Mbps, 60% των σχολείων έχουν σύνδεση με VDSL έως 50 και 100 Mbps, ενώ τα υπόλοιπα σχολεία είναι συνδεδεμένα σε δίκτυα οπτικών ινών με ταχύτητες μεγαλύτερες από 100 Mbps. Η διαδικασία περαιτέρω αναβάθμισης των ταχυτήτων σύνδεσης των σχολικών μονάδων είναι διαρκής και αναμένονται κι άλλες βελτιώσεις, στο πλαίσιο του Σύζευξις ΙΙ.

Για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συζητήθηκαν οι εξής δράσεις:

– E-Diplomas: Η διαδικτυακή πλατφόρμα βεβαίωσης κτήσης τίτλου σπουδών ΑΕΙ, που βρίσκεται ήδη σε πιλοτική εφαρμογή, σχεδιάζεται να επεκταθεί περισσότερο σε Πανεπιστήμια της χώρας, με στόχο να διευκολύνει τους κατόχους τίτλων και τους εργοδότες. Παράλληλα, θα περιλαμβάνει και περιγραφή του περιεχομένου των τίτλων σπουδών του πτυχίου, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ).

– Ε-University: Αναβαθμίζεται και επεκτείνεται η ψηφιακή υποδομή, τα πληροφοριακά συστήματα και ο ψηφιακός εξοπλισμός των ΑΕΙ, με στόχο την αποτελεσματική συλλογή και αξιοποίηση δεδομένων λειτουργίας τους.

E-Εγγραφές σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, «έξυπνη» φοιτητική ταυτότητα, που θα διευκολύνει την πρόσβαση σε σημαντικές υπηρεσίες, όπως εκπτώσεις σε μέσα μεταφοράς, προσβάσεις σε δημόσιες βιβλιοθήκες και άλλα, θα αποκτήσουν σύντομα οι φοιτητές, δυνατότητα για έκδοση ψηφιακού αποσπάσματος απολυτήριων τίτλων σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών που θα ολοκληρώνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακά και ψηφιακές δράσεις για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν το φθινόπωρο ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως και του υπουργού Επικρατείας, αρμόδιου για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη.

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.