ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ: Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου σήμερα και διαβάστε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας έναντι της εμφάνισης καρκίνου. Πολλοί παράγοντες έχουν ενοχοποιηθεί για την εμφάνιση νεοπλασιών, τόσο κληρονομικοί όσο και περιβαλλοντικοί. Αυτό που έχει σημασία είναι να εξετάσουμε τις συνήθειες και τους ατομικούς παράγοντες κινδύνου, που ο καθένας μας επηρεάζει ανάλογα με τον τρόπο ζωής που υιοθετεί.

Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου και μαθαίνουμε πόσο σημαντική είναι η πρόληψη μιας και οι

αιτίες που προκαλούν την εμφάνιση καρκίνου είναι πολλές, τόσο κληρονομικές όσο και περιβαλλοντικές. Υπάρχουν, όμως, πολλές αιτίες οι οποίοι εξαρτώνται από τις δικές μας επιλογές, σε καθαρά ατομικό επίπεδο, σε θέματα όπως η διατροφή.

Αλλά πώς οι καθημερινές μας συνήθειες επηρεάζουν την εμφάνιση νεοπλασιών και τι πρέπει να γνωρίζουμε για να προφυλαχθούμε.

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου – Νεοπλασίες

Οι νεοπλασίες αποτελούν τη συχνότερη αιτία θανάτου του γενικού πληθυσμού μετά τις καρδιαγγειακές νόσους.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημογραφικά στοιχεία, ο καρκίνος του πνεύμονα, του παχέος εντέρου και του μαστού είναι οι συχνότεροι στη χώρα μας και μάλιστα με αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια.

Παρότι η βελτίωση των υπηρεσιών υγείας οδήγησε σε ελάττωση της θνητότητας κατά 30% την τελευταία δεκαετία, o καρκίνος εξακολουθεί να επιφέρει υψηλό άμεσο και έμμεσο οικονομικό και κοινωνικό κόστος.

Έτσι, η πρόληψή του είναι πλέον αναγκαία και επιτακτική.

Παγκόσμια ημέρα κατά του Καρκίνου: Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας έναντι της εμφάνισης καρκίνου;

Υιοθέτηση του μεσογειακού τρόπου διατροφής (δίαιτα άφθονη σε φυτικές ίνες, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ελαιόλαδο, περιορισμό του κόκκινου κρέατος, κορεσμένων λιπαρών, άλατος και ζάχαρης).

Διατήρηση ιδανικών επιπέδων 25-OH βιταμίνης D στο αίμα.

Περιορισμός του αλκοόλ στο ελάχιστο ή καθόλου.

Αποφυγή έκθεσης στην ηλιακή ακτινοβολία τις ώρες μεταξύ 12.00 με 15.00 τους θερινούς μήνες.

Διατήρηση ιδανικού σωματικού βάρους.

Διακοπή του καπνίσματος.

Υιοθέτηση ενεργούς και συστηματικής αερόβιας σωματικής άσκησης (150 λεπτά μέτριας ή 75 λεπτά έντονης άσκησης εβδομαδιαίως).

Εφαρμογή όλων των προληπτικών ιατρικών ελέγχων που διαφέρουν ανά φύλο και ηλικία (π.χ. μαστογραφία, κολονοσκόπηση, pap test).

 

 

 

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.