ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ: Ξεκινούν οι Πανελλήνιες 2019 και ο πολιτικός φορέας Ορθόδοξη Πορεία παραθέτει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την Παιδεία, το μέλλον των παιδιών μας.

Ορθόδοξη Πορεία-Οι γενικές αρχές μας για την Παιδεία

1)Εισαγωγή του πολλαπλού σχολικού βιβλίου. Κάθε σχολείο θα μπορεί να επιλέγει αυτά που επιθυμεί από κατάλογο εγκεκριμένων βιβλίων.

2)Η ιδιαίτερα θετική διαδικασία συνεχούς διείσδυσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (διαδραστικοί πίνακες, iPad, διαδικτυακή σύνδεση με άλλα σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό κ.λ.π.) προσεγγίζεται από την Πολιτεία και την εκπαιδευτική κοινότητα με τρόπο που να αναδεικνύει τη δημιουργική και όχι την καταναλωτική – θεαματική τους διάσταση.

3)Έμφαση στην κριτική σκέψη και καταπολέμηση της «παπαγαλίας» με αλλαγές στους τρόπους εξέτασης. Η κατά λέξη αναπαραγωγή κειμένου (πρακτική συγγενής με τη λογοκλοπή) θα αποθαρρύνεται και σε καμία περίπτωση δεν θα πριμοδοτείται.

4)Μηδενική ανοχή στις καταλήψεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι καταλήψεις υποβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο, βανδαλίζουν τον δημόσιο χώρο και πλήττουν τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα.

5)Συμμετοχή των «μάχιμων» εκπαιδευτικών στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής. Η εκπαιδευτική πολιτική δεν καθορίζεται αποκλειστικά από θεωρητικούς της εκπαίδευσης με ελάχιστη εμπειρία μέσα στην τάξη.

6)Υποχρεωτικές περιοδικές διαδικασίες αξιολόγησης σε όλες τις βαθμίδες με στόχο τη μέτρηση του βαθμού στον οποίο το εκπαιδευτικό σύστημα επιτυγχάνει τους στόχους του. Σχολεία που υστερούν σε επιδόσεις θα αποτελούν αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής από την Πολιτεία και είτε θα βελτιώνονται είτε θα κλείνουν.

7)Επανασχεδιασμός των προγραμμάτων ξένων γλωσσών με διάθεση επαρκών ωρών διδασκαλίας και έλεγχο του εκπαιδευτικού αποτελέσματος.

8)Στόχος είναι η πολύ καλή εκμάθηση των Αγγλικών (επίπεδο lower στο τέλος του Γυμνασίου και proficiency στο τέλος του Λυκείου) και η σχετικά καλή εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας.

9)Ανάδειξη της αξίας όλων των εκπαιδευτικών κατευθύνσεων. Μέχρι σήμερα, η κυρίαρχη αντίληψη διέκρινε τα επαγγέλματα σε όσα είχαν αυξημένο κοινωνικό κύρος και σε επαγγέλματα δεύτερης, τρίτης κ.λπ. κατηγορίας.

Αυτές οι ιδεοληψίες αποτυπώνονταν και στην εκπαίδευση.

10)Σε μια λειτουργική κοινωνία δεν χρειαζόμαστε μόνο δικηγόρους και γιατρούς (αντιθέτως: χρειαζόμαστε πολύ λιγότερους από τους υπάρχοντες!).

11)Χρειαζόμαστε ικανούς τεχνικούς πολλών κατευθύνσεων που θα έχουν και γνώσεις και επαγγελματικό κύρος πιστοποιημένο από ένα αντίστοιχο πλαίσιο σπουδών.

12)Ένα σχολείο αποκτά φήμη από το επίπεδο των σπουδών του, το κύρος και την επιστημονική δραστηριότητα των καθηγητών του, την προσήλωσή του σε αρχές, την ποιότητα και την επάρκεια των εγκαταστάσεών του, το επίπεδο και τις καριέρες των αποφοίτων του.

Συνδεθείτε μαζί μας στο Ορθόδοξη Πορεία

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.