Άς ξεκινήσουμε από το «Δεν ήταν καιρός για μία ειλικρινή συζήτηση γύρω από το σεξ και το φύλο στην Εκκλησία;»
Και αυτό, λέει το δημοσίευμα, διερωτάται σε άρθρο του ο Αρχιδιάκονος και θεολογικός Σύμβουλος της Αρχιεπισκοπής Αμερικής π. Ιωάννης Χρυσαυγής. Και συνεχίζει «Οφείλουν εκείνοι οι επιρρεπείς να κατακρίνουν τον τρόπο ζωής των άλλων είτε είναι χειροτονημένοι Επίσκοποι ή αναγκαστικοί επικριτές ῾῾να βγάλουν πρώτα την δοκό από τα δικά τους μάτια῎όπως είπε ο Χριστός;».
Μόνο λύπη μπορούν να προκαλέσουν σε ένα πιστό Χριστιανό αυτά τα λόγια, καθότι ο π. Ιωάννης προσπαθεί να τα επενδύσει και με θεολογικό λόγο λέγοντας πως «ξεκάθαρα, αυτή δεν είναι δημόσια συζήτηση περί της μυστηριακής χάριτος…» Και απεκάλυψε: πόσο εκτός επαφής με την πραγματικότητα και τον κόσμο είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία, και ζει στην δική της πομφόλυγα! Μπορεί να μας πεί άραγε άν η Καθολική Εκκλησία είναι εντός;
Κανένας δεν αμφισβήτησε το δικαίωμα κάθε ανθρώπου που έχει αναλάβει υπό την προστασία του, έστω και άν δεν είναι ο βιολογικός πατέρας ή η βιολογική μητέρα του, να βαπτίσει τα ανήλικα παιδιά. Όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για τον σκανδαλισμό που προκλήθηκε στον πιστό λαό τόσο με τον τρόπο που ο Επίσκοπος ζήτησε και τέλεσε το μυστήριο του βαπτίσματος, αφού απέκρυψε ουσιώδη στοιχεία από τον οικείο Μητροπολίτη, ο οποίος δικαίως διαμαρτυρήθηκε στην προϊσταμένη του Αρχή, την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, όσο και από τις προκλητικά δημοσιευθείσες φωτογραφίες εν μέσω του «ομόφυλου ζεύγους», που κατά τους νόμους και της Παλαιάς Διαθήκης, του ιερού Ευαγγελίου και τους κανόνες της Εκκλησίας δεν υφίσταται κοινωνία γάμου, αλλά και από τα όσα είπε ο τελέσας το μυστήριο.
Και αντί να ζητήσει δημόσια συγγνώμη ο συγκεκριμένος αρχιερέας έρχεται τώρα, μέσω του Αρχιδιακόνου, να ζητήσει και τα ρέστα από την Εκκλησία της Ελλάδος, γιατί απέστειλε λέει επιστολή διαμαρτυρίας στο Οικουμενικό Πατριαρχείο!
Δεν θα υπεισέλθουμε σε άλλα σημεία του άρθρου του π. Ιωάννη Χρυσαυγή όπως π.χ. στο σημείο που λέει «Φοβόμαστε να ανοίξουμε το κουτί της Πανδώρας!», διότι, όπως και σε άλλο παρόμοιο άρθρο επισημάναμε το ιερό Ευαγγέλιο ούτε απαρχαιωμἐνο είναι ούτε προοδευτικό και δεν επιδέχεται δήθεν σύγχρονες ερμηνείες, όπως προτείνει ο Αρχιδιάκονος να ανοίξουμε δηλ. το κουτί της Πανδώρας! Για ποιό λόγο; Μόνο ένα ερώτημα θέτουμε: Πώς ερμηνεύει τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «αντί τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν, το μυστήριον τούτο μέγα εστίν, εγώ δε λέγω εις Χριστόν και εις την εκκλησίαν». Ο Χριστός μέ τήν παρουσία Του στόν γάμο τῆς Κανά τίμησε καί εὐλόγησε τόν θεσμό τοῦ γάμου. Ευλόγησε τον γάμο άνδρα και γυναίκας και όχι του ίδιου φύλου. Οπότε προς τί το άνοιγμα; για να αρέσει δηλ. η Εκκλησία στην σύγχρονη κοινωνία και να συναινέσει έτσι στην υποδεικνυόμενη διά ελαχίστων εκπροσώπων της αμαρτία;
Γ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ