Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, τα πρόσθετα κονδύλια για προσλήψεις στα σχολεία «είναι ύψους έως 118 εκ. ευρώ - επιπλέον των πρόσθετων κονδυλίων έως 200 εκ. ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού που προβλέφθηκαν με το Ν 4722/ΦΕΚ 177 Α’/15-9-2020. Τα κονδύλια αυτά προβλέφθηκαν για τη φετινή σχολική χρονιά, δεδομένων και των αυξημένων αναγκών λόγω του κορωνοϊού.»

Ειδικότερα, η πρώτη από τις δυο διατάξεις για τα σχολεία αφορά τις προσλήψεις εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 10 «ενισχύονται οι πιστώσεις για την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για την ομαλή λειτουργία εκπαιδευτικών δομών τη σχολική χρονιά 2020-2021, μέσω του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.»

Τι αναφέρουν οι δύο διατάξεις για την ενίσχυση των σχολείων που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Παιδείας.

Νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών αναμένονται σύντομα σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με δύο διατάξεις που κατέθεσε στη Βουλή για την ενίσχυση των σχολείων.

Η ανακοίνωση κάνει λόγο μάλιστα για πρόσθετα κονδύλια έως 118 εκ. ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, η εγγραφή των επιτυχόντων των πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2020 στις σχολές και τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, από σήμερα, Τρίτη 22 έως και την Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020.

Η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με αίτηση των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, εισάγοντας τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή βρίσκεται ήδη σε λειτουργία.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.