Ο Ντέιβιντ Ρολφ ήταν άπιστος όταν άρχισε να γυρίζει το πρώτο του ντοκιμαντέρ πάνω στο μυστηριώδες ύφασμα, αλλά ασπάστηκε τον Χριστιανισμό αφού βρήκε συγκλονιστικά στοιχεία.

Ο κ. Rolfe άρχισε να γυρίζει το The Silent Witness για να ανακαλύψει μια πεζή εξήγηση πίσω από τη Σινδόνη του Τορίνο – και πώς θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει τα αιματοβαμμένα αποτυπώματα ενός ανθρώπου που οι πιστοί ισχυρίζονται ότι ήταν ο Ιησούς.

Ωστόσο, ενώ γύριζε το ντοκιμαντέρ – το οποίο κέρδισε το βραβείο BAFTA το 1978 – ο σκηνοθέτης ισχυρίστηκε ότι βρήκε εκπληκτικά στοιχεία που τον ανάγκασαν να πιστέψει ότι ήταν αληθινό. Η περίφημη Σινδόνη του Τορίνο – ένα κομμάτι λινό με την εικόνα ενός γενειοφόρου άνδρα – ήταν ένα μυστήριο για αιώνες. Το κομμάτι ύφασμα μήκους 14 ποδιών έχει μια αμυδρή εικόνα ενός άνδρα με σοβαρά τραύματα σε διάφορα μέρη του σώματός του.

Εκτέθηκε για πρώτη φορά δημόσια το 1350 και από το 1578 διατηρείται στο βασιλικό παρεκκλήσι του καθεδρικού ναού του San Giovanni Battista στο Τορίνο της Ιταλίας, εξ ου και το όνομά του. Οι πιστοί ισχυρίζονται ότι ο Ιησούς ήταν τυλιγμένος στο σάβανο πριν ταφεί και ότι στην εικόνα είναι αυτός, ενώ άλλοι διαφώνησαν και το χαρακτήρισαν φάρσα. Αλλά ο Ρολφ λέει ότι πιστεύει ότι το ύφασμα είναι πραγματικό και δεν υπάρχει άλλη εξήγηση από το ότι το ύφασμα έχει ένα αποτύπωμα που ταιριάζει με την περιγραφή του Ιησού.

Ο ίδιος ανέφερε στη MailOnline: «Ξεκίνησα ως άθεος και μετά έγινα αγνωστικιστής, αλλά τώρα είμαι Χριστιανός γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα άλλο που θα μπορούσε να έχει δημιουργήσει αυτή την εικόνα. Είμαι πεπεισμένος ότι η Σινδόνη του Τορίνο είναι αυθεντική, προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία».

Για να αποδείξει την υπόθεσή του, ο κ. Rolfe τράβηξε δύο φωτογραφίες του υφάσματος – θετικές και αρνητικές αποτυπώσεις – στον Dr Robert Bucklin το 1997 για να πραγματοποιήσει αυτοψία. Όπως ανέφερε από τις εκθέσεις της νεκροψίας βρέθηκαν τρεις ευθείες γραμμές στο αποτύπωμα του άνδρα. Είναι ενδιαφέρον ότι οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν ένα ειδικό είδος μαστιγίου που ονομαζόταν flagrum, το οποίο είχε τρεις δερμάτινες λωρίδες με μια μπάλα από ακίδες προσαρτημένες στο άκρο καθενός από αυτές. Αυτό ευθυγραμμίζεται επίσης με το κεφάλαιο της Αγίας Γραφής, το οποίο λέει: «Τότε ο Πιλάτος πήρε τον Ιησού και τον μαστίγωσε».

Ο Ρολφ λέει ότι πιστεύει ότι τέτοιες περίπλοκες λεπτομέρειες είναι που κάνουν Σινδόνη του Τορίνο να είναι πραγματική. Και πρόσθεσε: «Η ρωμαϊκή σημαία έκανε μια ευθεία γραμμή τριών και άφησε ως ουλές και σημάδια αίματος στην πλάτη. Από το πρώτο του ντοκιμαντέρ, ο Ρολφ έχει δημιουργήσει πάνω από 90 ταινίες μικρού μήκους που επικεντρώνονται στο μυστηριώδες κομμάτι ύφασμα. Ο σκηνοθέτης μάλιστα άνοιξε ένα βραβείο 1 εκατομμυρίου δολαρίων σε όποιον μπορεί να αναπαράγει την εικόνα σε ένα πανί με τα ίδια σημάδια ενός τραυματία. Αλλά είπε ότι κανείς δεν μπόρεσε να αναπαράγει την εικόνα και να διεκδικήσει το βραβείο.

Και πρόσθεσε: «Θα μπορούσε να γίνει μόνο με μια διαδικασία που δεν μπορούμε να καταλάβουμε, επειδή ήταν αυτό που δημιούργησε τον Χριστιανισμό. Ήταν η Ανάσταση. Ήταν ένας νεκρός που ήρθε στη ζωή, και ήταν ένα θαύμα».

Επιστήμονες χρονολογούν την Ιερά Σινδόνη στην εποχή του Ιησού
Με την άποψη του σκηνοθέτη συμφωνούν πλέον και Ιταλοί ερευνητές, που χρησιμοποίησαν μια νέα τεχνική που περιελάμβανε ακτίνες Χ για να χρονολογήσουν το υλικό επιβεβαίωσαν ότι κατασκευάστηκε γύρω στην εποχή του Ιησού πριν από περίπου 2.000 χρόνια!

Λένε ότι τα χρονοδιαγράμματα προσθέτουν αξιοπιστία στην ιδέα ότι το αχνό, αιματοβαμμένο σχέδιο ενός άνδρα με τα χέρια σταυρωμένα μπροστά τύλιξε το νεκρό σώμα του Ιησού.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.