Η δήλωσή του Αρχιμανδρίτη αναφέρει: «Από την Μακεδονία μας και το Προσήλι Κατερίνης, όπου επισκέφθηκα τα παιδιά από την Πολωνία στην κατασκήνωση που για μια ακόμα χρονιά οργάνωσε η Αγία Μαρίνα, καταγγέλλω την ωμή παρέμβαση στα Εκκλησιαστικά πράγματα που επιχειρεί με ατεκμηρίωτο ψήφισμα του, μέρος από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιουπόλεως.

Ψήφισαν την καταδίκη μου για λόγους και πράξεις που ενήργησα με το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο της Ενορίας, υπέρ της Μακεδονίας και κατά της παραχώρησης του ονόματος Της, για κράτος, γλώσσα και εθνικότητα στο νότιο τμήμα της πρώην Γιουγκοσλαβίας, στα βόρεια σύνορα της χώρας μας.

Ο Δήμαρχος Ηλιουπόλεως οικειοποιήθηκε και επέβαλε και στους Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης του, να διαλαλήσουν ότι ουσιαστικά αποδέχονται το προσύμφωνο των Πρεσπών που παραχωρεί την χρήση του ονόματος Μακεδονία στο γειτονικό κράτος. Δεν μας αφορά ότι ενήργησε αντίθετα στις θέσεις του πολιτικού σχηματισμού από τον οποίο προέρχεται, ούτε θα τον κρίνουμε για την απόφαση του να αποδεχθεί ουσιαστικά την παραχώρηση του ονόματος Μακεδονία.

Επί του κειμένου:
«Με αφορμή τον εορτασμό της Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης γίναμε μάρτυρες μιας ακόμη μεγάλης πρόκλησης, φανατισμού και διχαστικού λόγου από τον Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Δημητρίου ο οποίος ξεπέρασε κατά πολύ τα όρια με αφορμή το Μακεδονικό θέμα».

Ερωτώ συντάκτης και ψηφοφόροι ήσασταν παρόντες και γίνατε «μάρτυρες» ποιες είναι οι προηγούμενες φορές που συνέβη κάτι αντίστοιχο, ώστε αυτό να είναι μια ακόμη μεγάλη πρόκληση;

Εάν είστε αυτήκοοι, ποιος όρισε τα όρια για να τα ξεπεράσω;
Ερωτώ ποιο είναι το Μακεδονικό θέμα; Μήπως πλανάστε και μιλάτε για το θέμα του ονόματος των Σκοπίων;

Εάν ναι, τότε αυτό δεν είναι Μακεδονικό. Αγνοείτε ότι αυτό λύθηκε με αίμα και σφραγίστηκε με θυσίες και απώλειες ανθρώπων και εδαφών;
«Εκτός από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακόμα και από Άμβωνος μίλησε με απρέπεια και χυδαιότητα κατά των εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας».

Ερωτώ δεν έχουμε ελευθέρια λόγου και έκφρασης, ώστε να χρησιμοποιούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως θέλουμε; Και συνεχίζω το ερώτημα ποιος έδωσε το δικαίωμα στην πολιτεία να ελέγχει τον άμβωνα;

«Αντίθετη θέση και νηφάλια τήρησε η συντριπτική πλειοψηφία των εκπροσώπων της εκκλησίας και πρώτος από όλους ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ο οποίος αναγνώρισε ότι για τα μεγάλα θέματα εξωτερικής πολιτικής την ευθύνη έχουν οι εκλεγμένοι από τον ελληνικό λαό αντιπρόσωποι».

Ερωτώ τι διαφορετικό είπα από όσα η ανωτάτη αρχή της Εκκλησίας της Ελλάδος που είναι η Ιερά Σύνοδος, δηλαδή από όσα Αυτή είπε στο συλλαλητήριο για την προάσπιση της Μακεδονίας μας στην Αθήνα;

Ακόμα, είστε τόσο αφελείς ή δεν κατανοείτε ότι ο συγκεκριμένος λόγος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, είναι δεικτικός, δηλαδή καταδεικνύει τους υπευθύνους και τους λέει ουσιαστικά ότι θα δώσουν λόγο στον λαό;

«Αυτός ο φανατικός και διχαστικός λόγος δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία μας που κηρύττει την αγάπη την αλληλεγγύη, τη συναδέλφωση των λαών ανεξάρτητα από χρώμα, θρησκεία και πολιτικών αντιλήψεων».

Μπορείτε να μου πείτε έναν εκκλησιαζόμενο με ονοματεπώνυμο, που ένοιωσε όσα λέτε περί φανατισμού και διχασμού;
Αφού τα πάντα τα ξεκίνησε ο τοπικός Σύριζα από την αφίσα της πανηγύρεως, γιατί το αποκρύπτετε στο ψήφισμα, όπως και την Δημοτική Παράταξη που εισήγαγε το ασύντακτο κείμενο που υιοθετήσατε, ωσάν να μην γνωρίζετε Ελληνικά;

Γιατί επικαλείστε την θρησκεία Σας και το τι λέει; Ποιόν ενδιαφέρει η δική Σας θρησκεία σε σχέση με την δική μου καταδίκη; Εγώ δεν ανήκω σε θρησκεία, όπως εσείς δεν ανήκετε μάλλον στην Εκκλησία. Ο Χριστιανισμός είναι Εκκλησία, όχι θρησκεία!» Και αφού δεν ανήκετε σε αυτήν τι μας σκοτίζεται με την θρησκεία Σας;
«Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας καταδικάζει τη συμπεριφορά του εν λόγω Αρχιμανδρίτη».

Όλο το Δημοτικό Συμβούλιο καταδικάζει; Γιατί διάβασα ότι η Λαϊκή Συσπείρωση του Κ.Κ.Ε ψήφισε λευκό, αλλά και οι λοιπές παρατάξεις ψήφισαν αρνητικά ή απουσίαζαν, μήπως είναι έκφραση αντιδημοκρατική η απόκρυψη του αποτελέσματος;

Όμορφα λοιπόν τα γράψατε και τα κάνατε όλα. Αναρωτιέμαι θέλατε με όλη αυτή την ωριαία, όπως που έγραψαν, παράσταση, να δώσετε να καταλάβουν κάποιοι, ότι ο Δήμαρχος Ηλιουπόλεως δήλωσε υποτελής στον τοπικό ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ενόψει εκλογών; Δεν μας ενδιαφέρει και δεν μας αφορά!!!

Και επειδή μου είπαν ότι εκτός την Σταλινικού τύπου απαίτηση του Δημάρχου για «ονομαστική ψηφοφορία» (ονομαστική είναι η πτώση, η ψηφοφορία μάλλον ονοματική εκ του ονόματος), ανάμεσα στα άλλα Γκεμπελιστικά, είπε ότι του έστειλα και 30 επιστολές.

Αναρωτήθηκα ποιος είναι τρελός και κατέληξα πως μάλλον κάποιος ξέρει να ενεργεί καλά προπαγάνδα. Πέντε είναι οι επιστολές που έλαβε.
Η πρόσκληση για το πανηγύρι.
Η παράκληση να λειτουργήσουν τα φώτα στο δημευθέντα από το Δήμο χώρο, που πλέον είναι η ανώνυμος δημόσια οδός (κλίμακα).
Το ερώτημα περί του απλήρωτου από το 2013 μνημείου.
Το ερώτημα περί της από το 2016 υποθέσεως της κάρας και τέλος

Ευχαριστήριο για την εορτή της Αγίας Μαρίνης και τον καθαρισμό των ¾ των πέριξ οδών. Αυτή η 5ηεπιστολή συνοδευόταν από έναν άρτο για τον Δήμαρχο και μερικά αρτίδια για τους συνεργάτες του.

Αν τα μέτρησε ως επιστολές μάλλον δεν ήταν 30. Εκτός και αν προσμέτρησε και όσα στείλαμε στους υπαλλήλους καθαριότητας, αλλά τότε ξεπερνούν κατά πολύ τις 30.

Πτωχεία πατριωτισμού είναι η διάγνωση. Παρά το όσα έχουμε καταγράψει κατά καιρούς ως λόγια εθνικής έξαρσης, μάλλον όπου φυσάει ο άνεμος πάει το καλάμι.

Καταγγέλλουμε ούν την για μια ακόμα φορά προσπάθεια ποδηγέτησης της Εκκλησίας από Κρατικούς παράγοντες. Τούτα είναι τα κατάλοιπα του κρατισμού που επέβαλε το Βαυαρικό Νεοελληνικό Κράτος στην Εκκλησία, με αποτέλεσμα να μην είναι Ελευθέρα και Ζώσα αλλά να λειτουργεί υπό τον τεχνικό όρο της λεγομένης «νόμω κρατούσης Πολιτείας».

Δεν θα καταγράψω τα δεκάδες κείμενα των Ιεραρχών και Εκκλησιαστικών για την προάσπιση της Μακεδονίας από το ξεπούλημα. Ούτε θα πω ότι ο Κυβερνητικός εταίρος δεν συμφωνεί μαζί Σας αγαπητοί 24. Θα καταλήξω όμως με τα λόγια του δασκάλου μου, Μητροπολίτου Θερμοπύλων Ιωάννου, τα οποια ήρθαν να στηρίξουν τον λόγο μου μαζί με τις δεκάδες αναφορές Ιεραρχών και απλών παπάδων του Ελληνισμού όπου γης.

«Όλοι υποφέρουμε από τις συνέπειες που δημιούργησε η κακοδιαχείριση του υλικού πλούτου τόσο στη χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό. Ο Χριστός δεν ήρθε στη γη για να οργανώνονται συσσίτια. Η Πολιτεία μόνο να μαζεύει ξέρει, να συκοφαντεί και να υβρίζει την Εκκλησία, ότι συμφωνήσαμε με τους Ρώσους πράκτορες για να κάνουμε συλλαλητήρια. Η Εκκλησία θα συνεχίσει να μοιράζει, να θεραπεύει, να διατρέχει».

Προσήλι Κατερίνης 23/7/2018

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.