1. Ο κος Λιάγκας αναφέρεται στην εκκλησία ότι από τα εμβόλια και μετά έχει εκτεθεί. Προφανώς αναφέρεται σε ορισμένους ιερείς και Γέροντες πνευματικούς που δηλώσανε αρνητές της πανδημίες και των εμβολίων. Να είναι 10-20-40 στο σύνολο? Δεν γνωρίζει ο κος Λιάγκας ότι η επίσημη εκκλησία της Ελλάδος τόσο σε δελτία τύπου όσο και σε ανακοινώσεις αλλά και σε εγκυκλίους που έχει στείλει σε Ιερές Μητροπόλεις κτλπ δηλώνει το αυτονόητο?

Ότι προφανώς και είναι ιατρικό και όχι πνευματικό θέμα? Είναι άδικο και προβοκατόρικο να λέμε ότι η εκκλησία συνολικά έχει εκτεθεί. Όπως σε κάθε κατηγορία, στην δημοσιογραφία, στην πολιτική π.χ έτσι και στην εκκλησία υπάρχουν ορισμένοι που αποτελούν παραφωνία και εκφράζουν προσωπικές και όχι επίσημες απόψεις.

Η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος έχει τοποθετηθεί με κάθε τρόπο στο θέμα της πανδημίας, λοιπόν. Αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε.
2
. Ο κος Περρής αναφέρει ότι προσπάθησε αλλά δεν βρήκε να καταδικάζει ή να βγάζει στην φόρα κακοποιήσεις παιδιών – βιασμούς το ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΝ LINE. Προφανώς δεν έψαξε αρκετά ή ίσως φαντάστηκε ότι δεν υπάρχουν τέτοιες αναφορές. Φυσικά και υπάρχουν πληθώρα αναφορών. Αυτά τα φαινόμενα της παιδικής εκμετάλλευσης είναι καταδικαστέα και αποτρόπαια από όποιον χώρο και αν προέρχονται, πόσο μάλλον από τον εκκλησιαστικό.

Ας έρθουμε στο θέμα του 12χρονου παιδιού που είχε προσέλθει στο μουσικό γυμνάσιο στο Ίλιον, όπου μαθητεύει, με φούστα.

Εάν τα δεδομένα των ειδήσεων και των πεπραγμένων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι έγκυρα και ακριβή, η αντίδραση του δασκάλου του προφανώς και είναι ελεγχόμενη και καταδικαστέα, αυτό είναι σαφές.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ, στις 7 Φεβρουαρίου, οι ίδιοι οι παρουσιαστές όπως και ο ρεπόρτερ Θάνος Μακρογαμβράκης αναφέρουν ότι ενώ το περιστατικό στο μουσικό σχολείο έγινε την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου, την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου γνωστοποιήθηκε το θέμα στα social με φωτογραφίες των παιδιών, την Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου το έβγαλε το Πρώτο Θέμα και το Σαββατοκύριακο πλέον έχουμε αντιδράσεις και τοποθετήσεις από την διευθύντρια του σχολείου και τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων υπέρ του μαθητή. Δηλαδή έκανε εντύπωση κακή προφανώς η καθυστέρηση των αντιδράσεων και επίσης όλο το πάνελ της εκπομπής απόρησε και παρατήρησαν ότι οι γονείς του παιδιού είναι άφαντοι και ότι προσπαθούν από το σχολείο να λυθεί ενδοσχολικά το όποιο θέμα προέκυψε.

Η εκκλησία της Ελλάδος διαχρονικά βρίσκεται δίπλα ειδικά στα παιδιά και μέσα στα πλαίσια της προσπαθεί να βοηθήσει σε όποιο τμήμα και κομμάτι της ζωής τους μπορεί με τρόπο τόσο πνευματικό όσο και οικονομικό.

Σε αυτά τα πλαίσια, ήδη από το 1999 έχει συσταθεί μία Ειδική Συνοδική Επιτροπή Γάμου, Οικογενείας, Προστασίας Παιδιού και Δημογραφικού Προβλήματος έτσι ώστε να είναι κοντά στα προβλήματα που συναντώνται στον τομέα ευθύνης της και επίσης να λειτουργεί συμβουλευτικά προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας.
Το θέμα της ταυτότητας του φύλου απασχολεί την ειδική αυτή επιτροπή και κατ επέκταση και την Εκκλησία γενικότερα. Είναι θέμα όντος υπαρκτό και μάλιστα τον Μάρτιο του 2018 πραγματοποιήθηκε ημερίδα στο συνεδριακό χώρο της Θεσσαλίας που αφορούσε Κληρικούς – εκπροσώπους Ιερών Μητροπόλεων και κεντρικός ομιλητής ήταν ο Σεβασμιότατος Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, κος Νικόλαος.

Μεταξύ άλλων ο Σεβασμιότατος αναφέρθηκε: “στήν ἀσάφεια τῶν παραγόντων πού συντελούν στην διαμόρφωση τού φαινομένου τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Δέν ὑπάρχουν ἀκόμα ξεκάθερες ἐπιστημονικές ἀποδείξεις ὅσον ἀφορά τά αἴτια τοῦ φαινομένου, ἐνῶ εἶναι πιθανόν πολλά ἀπό τά ἐπιστημονικά πορίσματα νά ἀποτελοῦν ὑποκειμενικές σκοπιμότητες. Ἴσως πρέπει να δεχθοῦμε μιά διατάραχη σέ κάποιες περιπτώσεις ὁμοφυλοφιλίας, ὡστόσο σέ πολλές περιπτώσεις ὡς αἰτία της θά ἦταν σωστότερο νά θεωρήσουμε μιά προσωπική ἐμμονή στή σκέψη τοῦ ἀτόμου πού καλλιεργεῖται καί διευρύνεται ἀπό τήν περιρρέουσα κοινωνική ἀτμόσφαιρα”

Aκόμη ακολούθησε εκτεταμένη συζήτηση όπου κατετέθησαν ερωτήματα από τούς συνέδρους και προσωπικές εμπειρίες από περιπτώσεις διαχείρισης προβλημάτων πού αφορούν την ταυτότητα φύλου και την ομοφυλοφιλία στο επίπεδο τής εξομολόγησης και συνήχθησαν πολύτιμα συμπεράσματα για την καλύτερη ποιμαντική αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων.

Η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος λοιπόν εδώ και χρόνια αφουγκράζεται το ζήτημα της διαφορετικότητας στην ταυτότητα των φύλων και προφανώς έχει την δική της άποψη και ερμηνεία του προβλήματος Όσον αφορά τώρα το κείμενο του κληρικού που δεν θέλει σε αυτή τη χρονική στιγμή να αποκαλύψει το ονομά του διότι αναμένεται και τοποθέτηση της Εκκλησίας της Ελλάδος, αξιοσημείωτα είναι τα εξής:

α . Δεν καταφέρεται σε κανένα σημείο του κειμένου εναντίον του παιδιού που σε κάθε περίπτωση όπως και να αυτοπροσδιορίζεται δεν παύει να είναι παιδί.
Β. Δεν ζητά μόνο την παρέμβαση εισαγγελέα αλλά και την παρέμβαση ψυχολόγου όπως άλλωστε και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων με ανακοίνωσή του.
Γ. Αναρωτιέται εύλογα για την διαδικασία και την σειρά γεγονότων που ώθησαν το 12χρονο παιδί να αυτοπροσδιοριστεί τράνς εκδηλώνοντας την ανησυχία μήπως υπάρχει εκμετάλλευση πίσω από όλο αυτό. Βοηθήθηκε αυτό το παιδί μέσα από μία παιδοψυχολογική προσέγγιση και διαδικασία?
Δ. Αναρωτιέται επίσης όπως και το πάνελ της εκπομπής της 7ης Φεβρουαρίου που είναι οι Γονείς του παιδιού και ακόμη εάν όπως θα ήτανε απαραίτητο και εύλογο, ενημερώθηκε το μουσικό σχολείο εξ αρχής της σχολικής χρονιάς για την διαφορετικότητα του παιδιού τους ή όχι. Αυτό είναι πολύ σημαντικό!

Από το κείμενό του λοιπόν ποιο σημείο προκάλεσε εκνευρισμό στο πάνελ και στον κο Περρύ?
Ένα θέμα αξιοσημείωτο και ενδεικτικό της αποδόμησης των τελευταίων δεκαετιών στην δημόσια εκπαίδευση είναι το γεγονός ότι καταλήψεις και τέτοιου ειδικού χαρακτήρα συμβάντα με του μουσικού σχολείου στο ίλιον, συμβαίνουν ΜΟΝΟ σε δημόσια σχολεία. Δεν τα συναντάμε στην ιδιωτική εκπαίδευση σε καμμιά βαθμίδα της, όλα τα ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια έχουν συγκεκριμένους κανόνες συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών τους, ακόμη και θέματα όπως είναι το μήκος των μαλλιών τους, τα ενδύματά τους κ.α Γιατί λοιπόν όλα αυτά τα περιστατικά με την ενδοσχολική βία, τα περιστατικά διαφορετικότητας φύλου, καταλήψεις, καταστροφές σχολικών μονάδων κ.α γίνονται μόνο σε δημόσια σχολεία? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ !!!

Καραγιάννης Ανδρέας
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.