«Ο διάβολος αγωνίζεται να μας καθυποτάξει και να μας νεκρώσει και να μας οδηγήσει στην έλλειψη κοινωνίας με τον Θεό[…] Ο διάβολος αυτή τη στιγμή δεν θέλει να αδειάσει τους ναούς μας. Θέλει να τους έχει γεμάτους αλλά από σάπιους Χριστιανούς. Χωματολάτρες κατά βάση. Πνευματικά με υποθερμία βαριά. Αυτό θέλει να κάνει ο διάβολος και αυτό βλέπετe να εξελίσσεται και σε πολλά επίπεδα», επεσήμανε.

Στη Μαρία Γιαχνάκη και στην εκπομπή της «Επικαιρότητα», στο ραδιόφωνο της Πεμπτουσίας μίλησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ και αναφέρθηκε στην πνευματική ακαταστασία που χαρακτηρίζει την εποχή των μεγάλων ανατροπών που διανύουμε όπως τόνισε. Μίλησε μάλιστα και για την πρόσφατη νομοθέτηση για το γάμο του ιδίου φύλου ξεκαθαρίζοντας ότι δεν διώκουμε τους αμαρτωλούς αλλά την αμαρτία, ενώ σημείωσε ότι ο διάβολος αυτή τη στιγμή δε θέλει άδειους ναούς, θέλει να τους έχει γεμάτους αλλά από σάπιους Χριστιανούς, χωμολάτρες, πνευματικά με υποθερμία βαριά.
Ακούστε το σχετικό απόσπασμα της εκπομπής:

Στο στούντιο μαζί με τη Μαρία Γιαχνάκη οι δημοσιογράφοι Δημήτρης Στρουμπάκος και Νικόλαος Ζαΐμης.

«Ο διάβολος αγωνίζεται να μας καθυποτάξει και να μας νεκρώσει και να μας οδηγήσει στην έλλειψη κοινωνίας με τον Θεό[…] Ο διάβολος αυτή τη στιγμή δεν θέλει να αδειάσει τους ναούς μας. Θέλει να τους έχει γεμάτους αλλά από σάπιους Χριστιανούς. Χωματολάτρες κατά βάση. Πνευματικά με υποθερμία βαριά. Αυτό θέλει να κάνει ο διάβολος και αυτό βλέπετe να εξελίσσεται και σε πολλά επίπεδα», επεσήμανε.

«Είναι μια εποχή μεγάλων ανατροπών, πολυειδών συγχύσεων και μεγάλης ακαταστασίας πνευματικής, σε όλα τα επίπεδα», είπε στην αρχή ο Σεβασμιώτατος. Αναφερόμενος στην συγχώρεση ως είμαι μία διαδικασία βαθειάς πνευματικής αλλαγής, τόνισε ότι συγχωρώ σημαίνει ότι χωρώ μαζί με άλλους, ότι έχω τη δυνατότητα να χωρώ μαζί με άλλους. Αυτό «σημαίνει ότι μου δίνονται τεράστιες δυνατότητες για να αλλάξει ο κόσμος. Αλλά αυτό προϋποθέτει αυτογνωσία βαθειά αγάπη, ουσιαστική αγάπη, η οποία πάντοτε συνάπτει με αλήθεια, δηλαδή δεν υπάρχει αγάπη χωρίς αλήθεια, είναι μία νέα βερσιόν αυτή του δαιμονικού περιπαίγματος ότι μπορούμε να αγαπούμε χωρίς να είμαστε αληθινοί, και ταυτόχρονα επίγνωση της αιωνιότητός μας».

«Πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας να καταλάβουμε την προοπτική της ζωής μας, και ταυτόχρονα ότι στη ζωή αυτή έχουμε έρθει για να αποβούμε ομοηθείς προς τον Δημιουργό μας[…]Καλείται ο άνθρωπος να αποκτήσει το ήθος του Θεού. Ό,τι μας αποκλείει από την ομοήθεια, είναι βέβαια το μεγάλο πρόβλημα», υπογράμμισε.

Τι είναι αλήθεια;
«Η αλήθεια δεν είναι αφηρημένη έννοια αλλά πρόσωπο, είναι ο Χριστός. Εκείνος είπε “Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή”», επεσήμανε. Σήμερα όμως μιλάμε για πολλές αλήθειες, όπως είπε καθώς σήμερα νομοθετούν την παράχρηση της αλήθειας. «Στην Εκκλησία είμαστε ηχεία του πνεύματος», ανέφερε.

Στη συνέχεια ο Σεβασμιώτατος ανέφερε ότι το 2006 εξόστησαν ιερείς από τα σχολεία, και η Εκκλησία διαμαρτυρήθηκε διότι οι ιερείς είναι πνευματικοί σύμβουλοι. Έτσι σήμερα τα παιδιά ρέπουν στην εγκληματικότητα, είναι αρπακτικά, και δεν σέβονται τη ζωή.

Θρησκευτικά ρεύματα
Σήμερα τα θρησκευτικά ρεύματα που διακινούνται είναι ο υπερανθρωπισμός και μετανθρωπισμός, τα οποία είναι στην ατζέντα της αφύπνισης, και οδηγούν σε τραγικές ατραπούς, σύμφωνα με τον Σεβασμιώτατο. Αυτά τα ρεύματα οδηγούν στην πνευματική ύπνωση που φτάνει στον πνευματικό θάνατο που βιώνουμε ως κοινωνία.

Υπάρχει μία δυναμική η οποία εκπορεύεται από κάποια κέντρα, και στην οποία δυναμική είναι υποταγμένοι κάποιοι της χριστιανικής οικουμένης, όπως επεσήμανε ο Σεβασμιώτατος. Αυτήν την αποϊεροποίηση θα την δείτε μόνο στον Δυτικό κόσμο, όπως υπογράμμισε.

«Εμείς οι Χριστιανοί φθάσαμε να είμαστε τραγικά απομονωμένοι από την πίστη μας και οδεύουμε σε δρόμους ολισθηρούς. Φθάσαμε να μην κηρύσσουμε την αλήθεια στα παιδιά μας», είπε.
Δεν κατανοούν την αιωνιότητά τους. Δεν πιστεύουν στην μεταφυσική αναγωγή[…] Αυτό είναι τραγικό, δηλαδή να πιστεύουν ότι είναι μόνο το σώμα τους, ότι δεν υπάρχει μεταφυσική στον άνθρωπο», τόνισε.

«Κλαίμε και πονάμε για την κατάσταση του κόσμου, γιατί ο κόσμος μας αγωνίζεται να μένει στα επιφαινόμενα», είπε και πρόσθεσε ότι μετανθρωπισμός έφθασε στην παράνοια διότι λέει ότι ο άνθρωπος πρέπει είναι μισός άνθρωπος και μισός ρομπότ.

Ο αφορισμός
Αναφερόμενος στην έννοια του αφορισμού, εξήγησε ότι δεν έχει εκδικητικό, μαχητικό περιεχόμενο, αλλά είναι πράξη αυτοπροστασίας, διότι το έργο της πίστεως δεν μπορεί να νοθευτεί.

«Για να προστατεύσω το ποίμνιό μου από αυτούς που θεσμοθέτησαν το κακό, θα πρέπει όχι να τους αφορίσω αλλά να διακόψω την μετά αυτών κοινωνία, για να καταλάβουν και οι ίδιοι αλλά και το ποίμνιό μου ότι αυτό που έπραξαν είναι αντίθετο στον νόμο του Θεού», τόνισε.

«Όταν κοινωνούμε τον Άχραντο Μυστηρίον, εμείς γινόμεθα σύσσωμοι και σύναιμοι και σύσαρκοι με τον Χριστό αλλά και ο Χριστός γίνεται με εμάς σύσσωμος και σύναιμος και σύσσαρκος. Δηλαδή το πόδι μου, το χέρι μου είναι το πόδι και το χέρι του Χριστού πλέον», ανέφερε.

«Αυτά τα οποία λέμε σήμερα θα μπορεί να θεωρηθούν ρητορική μίσους και να διώκονται», είπε χαρακτηριστικά.

Γραφείο Αιρέσεων Ι.Μ.Πειραιώς
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.