Σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού του ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ που έγιναν στις 22 και 23 Απριλίου για τις γενικές μεταθέσεις αποφασίστηκε.

Για τις Γενικές Μεταθέσεις είχαμε 5993 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 669 (ποσοστό 11,16%). Eίχαμε μια σημαντική αύξηση των αιτήσεων που ικανοποιήθηκαν (σχεδόν κατά 4%). Με βάση τα στοιχεία αυτά στους ΠΕ02 ικανοποιείται το 12,12% των αιτήσεων, στους ΠΕ03 το 42,67%, στους ΠΕ01 το 3,07% και στους ΠΕ08 το 19,79%. Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 στους Φυσικούς το 25,51%, σους Χημικούς το 72,4%, στους Γεωλόγους το 29,41% και στους Βιολόγους το 100% με 9 ικανοποιημένες αιτήσεις.

Επιπρόσθετα ενδεικτικά στους ΠΕ05 ικανοποιήθηκε μόλις το 0,82% των αιτήσεων, στους ΠΕ06 το 2,68% ενώ στους ΠΕ07 δεν ικανοποιήθηκε καμιά αίτηση μετάθεσης! Τέλος στους ΠΕ11 ικανοποιήθηκε το 2,60% των αιτήσεων (16 αιτήσεις), στους ΠΕ86 το 0,51% (3 αιτήσεις), στους ΠΕ80 το 14,79% και στους ΠΕ81 το 2,07% των αιτήσεων.
Σχετικά με τις αιτήσεις εκπαιδευτικών Μουσικής Παιδείας οι αιτήσεις που πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις είναι 67. Τελικά μετά από εισήγηση της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας μετατίθενται 25 εκπαιδευτικοί. Υπενθυμίζουμε ότι καλύφθηκαν και 38 οργανικά κενά γενικών ειδικοτήτων.

Σχετικά με τις μεταθέσεις σε Καλλιτεχνικά Σχολεία οι ενεργές αιτήσεις είναι 119. Τα δηλωθέντα κενά είναι συνολικά 53. Για 7 από αυτά τα κενά δεν υποβλήθηκαν αιτήσεις. Τελικά καλύφθηκαν 18 από τα κενά αυτά για τις γενικές ειδικότητες. Αναφορικά με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών ΠΕ08, ΠΕ79.01 και ΠΕ91.01 υπήρξαν 31 έγκυρες αιτήσεις (25 ΠΕ08, 3 ΠΕ79.01 και 3 ΠΕ91.01). Τελικά μετά από εισήγηση της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας μετατίθενται 9 εκπαιδευτικοί.
Η ανακοίνωση των Μεταθέσεων θα πρέπει να γίνει μέχρι το βράδυ ή το αργότερο αύριο το πρωί.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.