Όσοι πιστεύουν πως με τη θεσμοθέτηση του γάμου για τα ομόφυλα ζευγάρια ολοκληρώθηκε η «προοδευτική» ατζέντα της κυβέρνησης, γελιούνται.

Το σύνθημα που εκπέμπεται από το Μέγαρο Μαξίμου είναι σαφές. Αρκεί να καταφέρουν να πιάσουν το ψυχολογικό όριο του 30% σε αυτές τις ευρωεκλογές για να προχωρήσουν σε πιο προοδευτικές -κατά την κρίση τους- τομές.

Στην Εκκλησία τις περιμένουν τις αλλαγές αυτές. Αλλαγές που αγγίζουν τον πυρήνα του άρθρου 3 του Συντάγματος. Θεσμοθέτηση του πολιτικού γάμου, της πολιτικής κηδείας και της ονοματοδοσίας αντί για βάπτιση. Αυτά περιλαμβάνει η ατζέντα της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Αρκεί να τους λυθούν τα χέρια και να πιάσουν το ψυχολογικό όριο του 30 τοις εκατό. Γιατί, πιστεύουν, πως θα έχουν τη νομιμοποίηση να προχωρήσουν πιο βαθιά στην μεταρρυθμιστική τους ατζέντα.

Στο Μέγαρο Μαξίμου υπέρμαχος αυτής της ατζέντας είναι ο Άκης Σκέρτσος. Έχει βεβαίως και πιο ψηλά στήριξη. Τον ίδιο τον Κ. Μητσοτάκη που θέλει να ρίξει τη μπάλα σε άλλο τερέν και να φύγει από τα όσα ουσιαστικά απασχολούν την ελληνική κοινωνία.

Στην ίδια γραμμή φυσικά, έχοντας δώσει το πράσινο φως και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Αικ. Σακελλαροπούλου. Η ατζέντα τους, όπως και στην περίπτωση της τεκνοθεσίας των ομόφυλων ζευγαριών, παραμένει η ίδια.

Το αφήγημα περί «δικαιώματος επιλογής» επαναλαμβάνεται. Μόνο που όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη κοιτάζουν πως να επιστρέψουν στις ρίζες, η Ελλάδα κάνει «βήματα μπροστά». Αυτά τα βήματα που έκαναν και άλλοι και τώρα ψάχνουν να βρουν ταυτότητα.

Στον ύπνο
Η Ιεραρχία (και) σε αυτή τη φάση έχει πιαστεί στον ύπνο. Οι Αρχιερείς μοιάζουν υπνωτισμένοι να αντιδράσουν με όσα σχεδιάζονται. Άλλοι ασχολούνται με την… επόμενη μέρα, δελφινολογώντας. Άλλοι με το τι θα γίνει στη Μητρόπολη Μαντινείας.

Ουδείς δείχνει ούτε τη διάθεση, την ικανότητα μα και ούτε το θάρρος να «βγει μπροστά». Να σηκώσει το βάρος. Να αντιταχθεί σε όλα όσα σχεδιάζονται. Θεσμικές αλλαγές που θα αλλάξουν άρδην τον βαθύ πυρήνα της ελληνικής κοινωνίας.
Τους συμβιβασμένους ο λαός στην αρχή τους αποδέχεται, μετά τους ανέχεται, αλλά στο τέλος τους απορρίπτει.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.