Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-10-2024 έως 31-10-2024 και ώρα 15:00.

Εκδόθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-10-2024 έως 31-10-2024 και ώρα 15:00, σύμφωνα με το άρθρο 168 του ν. 4823/2021 (136Α΄), μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr).

Τρία σημαντικά μοριοδοτούμενα προγράμματα από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕAΠ)

Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων, εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.

Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται και οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης, χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων.

Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά σε σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης. Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οφείλουν να ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς και όχι να προβαίνουν στην καταχώριση των σχετικών αιτήσεων εκ μέρους τους. Αίτηση
υποβάλλουν και οι εκπαιδευτικοί των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων που εμπίπτουν στις μεταβατικές διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 62 του ν. 4692/2020 (111Α΄) και δεν κατέστη εφικτό να τοποθετηθούν οριστικά, σύμφωνα με και την παρ. 1γ του άρθρου ενενηκοστού τέταρτου του ν. 4812/2021 (110Α΄).

Επισημαίνεται ότι δεν υποβάλλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης οι εκπαιδευτικοί που:

ενώ υπηρετούσαν με θητεία σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. κατά το σχολικό έτος 2023-2024 μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή, όπως προβλέπεται ρητά από τις διατάξεις της παρ. 17 του άρθρου 19 του ν. 4692/2020 (111Α΄), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του ενενηκοστού τετάρτου άρθρου του ν.
4812/2021 (110Α΄). Ωστόσο, όσοι μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή και κατόπιν τοποθετήθηκαν με μονοετή θητεία υποβάλλουν κανονικά αίτηση οριστικής τοποθέτησης.

μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή το 2024 πριν την έναρξη της διετούς θητείας τους για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026 βάσει των διατάξεων της παρ. 15 του του άρθρου 19 του ν. 4692/2020 (111Α΄), όπως διαμορφώθηκε με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 145 του ν. 5039/2023 (83Α΄)

Ανάκληση

α) Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι 31- 12-2024 και ώρα 15:00, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα αυτή στο ηλεκτρονικό σύστημα.

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάκλησης, η αίτηση θεωρείται άκυρη και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να υποβληθεί εκ νέου.

β) Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.

Εξαιρέσεις ως προς την υποβολή δικαιολογητικών

α) Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι μετάθεσης πρέπει να συντρέχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσμία υποβολής των σχετικών με τα κριτήρια μετάθεσης δικαιολογητικών. Κατ’ εξαίρεση η ληξιαρχική πράξη για νεογέννητο τέκνο μπορεί να υποβληθεί μέχρι τέλος Δεκεμβρίου. Σε περίπτωση που
το τέκνο γεννηθεί 31 Δεκεμβρίου, ο εκπαιδευτικός θα αποστείλει στη Διεύθυνση οργανικής του, αίτημα προσθήκης τέκνου στο μητρώο μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, την ίδια ημέρα με υποχρέωση να υποβάλει βεβαίωση από το Νοσοκομείο για τη γέννηση του τέκνου και υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (75Α΄) ότι θα προσκομιστεί η ληξιαρχική πράξη γέννησης, μόλις εκδοθεί από την αρμόδια υπηρεσία. Μέσα στην ίδια προθεσμία μπορεί να υποβληθούν δικαιολογητικά από όσους έχουν τις προϋποθέσεις να υπαχθούν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας, εφόσον οι λόγοι αυτοί προέκυψαν ή διαπιστώθηκαν μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης, σύμφωνα με την παρ. 2.2.1 του παρόντος κεφαλαίου.

β) Αν τα δικαιολογητικά αυτά δεν μπορούν να υποβληθούν εμπρόθεσμα για λόγους που αφορούν την αρμόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η εμπρόθεσμη υποβολή της σχετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται μνεία του λόγου της μη συνυποβολής των δημοσίων εγγράφων τα οποία πάντως ο αιτών οφείλει να αποστείλει, με τον τρόπο που ορίζεται παρακάτω, όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων από το αρμόδιο συμβούλιο [παρ. 4, άρθρο 10 του ν. 2690/1999 (45Α΄)].

Σχετικά με την αυτεπάγγελτη αναζήτηση των δικαιολογητικών εφιστούμε την προσοχή στους Διευθυντές Β/θμιας Εκπαίδευσης ότι -όπου προβλέπεται αυτή – πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται από την υπηρεσία.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.