Το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πρόκλησης του κορωνοϊού αλλά και της ανάγκης του ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλες τις υπηρεσίες του, αλλάζει ριζικά τον τρόπο εξυπηρέτησης από τους δύο μεγαλύτερους κοινωνικούς βραχίονες του κράτους, τον e-ΕΦΚΑ και τον ΟΑΕΔ.

e-ΕΦΚΑ

1. Η εκτύπωση βεβαιώσεων ΑΜΚΑ, τις οποίες οι ασφαλισμένοι και συνταξιούχοι μπορούν να εκτυπώνουν από την ιστοσελίδα www.amka.gr, επιλογή «Έχω ΑΜΚΑ;».

2. Η χορήγηση πληροφοριών για την ύπαρξη ή μη ασφαλιστικής ικανότητας. Οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι μπορούν να αναζητούν τη σχετική πληροφορία στην ιστοσελίδα www.atlas.gov.gr, επιλογή «Ασφαλιστική Ικανότητα». Σημειώνεται ότι στις 15/3/2020 παρατάθηκε μέχρι 30/4/2020 η ασφαλιστική ικανότητα σε 40.941 έμμεσα ασφαλισμένους που διέθεταν ασφαλιστική ικανότητα στις 29/2/2020.

Από τις 16 Μαρτίου 2020 όλες οι συναλλαγές του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ με τους πολίτες γίνονται πλέον είτε στους αντίστοιχους δικτυακούς τόπους είτε με προγραμματισμένα ραντεβού στα υποκαταστημάτα σε όλη την Ελλάδα.

Στη δύσκολη συγκυρία ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Χρήστος Χάλαρης και ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης επιτάχυναν το δρομολογημένο ψηφιακό μετασχηματισμό και στους δύο οργανισμούς, συμβάλλοντας στον περιορισμό των μετακινήσεων των πολιτών και στη δραστική μείωση του συγχρωτισμού στις υπηρεσίες.

Ειδικότερα, με στόχο την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων, ο e-ΕΦΚΑ και ο ΟΑΕΔ, προχωρούν σε ανασχεδιασμό του τρόπου εξυπηρέτησης των πολιτών δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχουν στις ιστοσελίδες τους www.efka.gov.gr και www.oaed.gr αντίστοιχα.

Ταυτόχρονα, αναστέλλουν τη συναλλαγή με φυσική παρουσία για όλες τις υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά και εισάγουν από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 την εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Ειδικότερα, οι υφιστάμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ καθίστανται πλέον υποχρεωτικές για όλους τους συναλλασσόμενους.

Για όσες συναλλαγές δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός προγραμματίζονται ραντεβού ως εξής:

α. Στον e-ΕΦΚΑ, οι ασφαλισμένοι, οι εργοδότες και οι συνταξιούχοι θα υποβάλλουν το αίτημά τους τηλεφωνικά ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr/menoumespiti επιλέγοντας την κατηγορία του αιτήματος, το αρμόδιο υποκατάστημα και συμπληρώνοντας την περιγραφή του αιτήματος. Ακολούθως θα λαμβάνουν e-mail ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται συγκεκριμένη ώρα στο υποκατάστημα για να εξυπηρετηθούν.

β. Στον ΟΑΕΔ, όλοι οι άνεργοι θα υποβάλλουν το αίτημά τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti επιλέγοντας την κατηγορία του αιτήματος και το αρμόδιο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2). Ακολούθως θα λαμβάνουν e-mail ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται συγκεκριμένη ώρα στο ΚΠΑ2 για να εξυπηρετηθούν. Σημειώνεται ότι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ που καθίστανται πλέον υποχρεωτικές είναι οι εξής:

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.