Το λουκέτο στα δημοτικά εντάσσεται στο πλαίσιο ενός καθολικού ακόμη πιο αυστηρού lockdown, στα πρότυπα της άνοιξης (το οποιο θα περιλαμβάνει κλείσιμο συνόρων, "λουκέτο" στις δημόσιες υπηρεσίες και μείωση των επιτρεπτών λόγων μετακίνησης, δηλαδή των SMS στο 13033), ενώ δεν είναι ακόμη βέβαιο και εάν θα ανοίξουν γυμνάσια και λύκεια σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα στις 30 Νοεμβρίου.

Όπως προανήγγειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, χθες στη Βουλή, την επόμενη εβδομάδα θα γίνουν “έξυπνα στοχευμένα τεστ” σε μαθητές του γυμνασίου και του Λυκείου, έτσι ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει οποιαδήποτε κυκλοφορία και εάν θα μπορέσουν να ανοίξουν τα σχολεία στα τέλη Νοεμβρίου, όπως έχει προγραμματίσει η κυβέρνηση.

Πρώτα όμως μένει να διευθετηθεί το ζήτημα με τις άδειες ειδικού σκοπού.

Υπενθυμίζεται ότι ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσουν και τα δημοτικά σχολεία στο πλαίσιο του δεύτερου lockdown, για να περιοριστεί η κινητικότητα και άρα η μετάδοση του κορονοϊού, άφησε νωρίτερα σήμερα και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

“Είναι κάτι που θα το δούμε σήμερα” είπε ο κ. Πέτσας (Alpha), σπεύδοντας να διευκρινίσει ότι “το κλείσιμο και των δημοτικών εξετάζεται για να περιοριστεί μια ακόμη πηγή κινητικότητας, και όχι γιατί υπάρχει πρόβλημα υπερμετάδοσης από τα σχολεία”.

Θέλησε έτσι να συμβιβάσει το αφήγημα του Υπουργείου Παιδείας πως τα σχολεία δεν αποτελούν εστία υπερμέταδοσης, με την προφανή επιθυμία του Υγείας να κλείσουν και τα δημοτικά, γιατί αν μη τι άλλο η λειτουργία τους έχει ως αποτέλεσμα να κινούνται γονείς και εκπαιδευτικοί, κάτι που δεν συνέβαινε κατά την καραντίνα της άνοιξης.

Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην αναστολή της λειτουργίας και των δημοτικών σχολείων σε όλη την χώρα, προκειμένου να περιοριστεί η κινητικότητα και η μετάδοση του κορονοϊού.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.