Αυλαία, σχετικά με βιωματικά εργαστήρια του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και τις επισκέψεις στα σχολεία, για την σχολική χρονιά 2021-2122 «έριξε» το Κέντρο Στήριξης Οικογένειας Εκκλησιαστικό Ίδρυμα (ΚΕΣΟ) της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών την Τρίτη 24 Μαΐου 2022 μια εβδομάδα πριν την εκπνοή της σχολικής χρονιάς και την ολοκλήρωση των προαγωγικών εξετάσεων στα Γυμνάσια.

Η πρόσκληση για την επίσκεψη αυτή, προήρθε από τον Διευθυντή του 3ου Γυμνασίου Ν. Ιωνίας κ. Θανάση Παλλαντζά Θεολόγο στην ειδικότητα και την αναπληρώτρια καθηγήτρια Πένυ Κογιάννου, που είχαν παρακολουθήσει τον Ιανουάριο, την πανηγυρική παρουσίαση του προγράμματος “Inspire” του Erasmous Plus, στην αίθουσα «Αντώνης Τρίτσης» στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων.

Το 3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας μοιράζεται τις κτηριακές εγκαταστάσεις του, από κοινού με το 6ο Ενιαίο Λύκειο της Ν. Ιωνίας. Πρόκειται για ένα μεγάλο σχολικό συγκρότημα, που δεν διαθέτει Κοινωνικό Λειτουργό και Ψυχολόγο, γεγονός, που ως αίτημα έχει κατατεθεί στο υπουργείο και στις ανάλογες υπηρεσίες.

Έτσι για ένα επιπλέον λόγο, η Διευθύντρια του ΚΕΣΟ κα Μαίρη Πίνη αφού μετέφερε, την ευλογία και τη διαχρονική αγάπη, που τρέφει για αυτά ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, ενημέρωσε διδάσκοντες και διδασκόμενους για το έργο της Κοινωνικής Ψυχολογικής & Νομικής Στήριξης των Οικογενειών, που προσφέρει το ΚΕΣΟ σε οικογένειες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Αναφέρθηκε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, καθώς και στις άλλες παροχές και δράσεις του πιστοποιημένου Ιδρύματος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Την δράση εκπαίδευσης στο σχολείο της Ν. Ιωνίας, υλοποίησε η συνεργάτης του ΚΕΣΟ Πιστοποιημένη Σύμβουλος Σταδιοδρομίας από το National Board of Certified Counselors (NBCC) κα Ειρήνη Ανδριώτη. Η εκκίνηση αυτής έγινε με ένα παιχνίδι αυτογνωσίας και προβληματισμού των παιδιών πάνω στην εικόνα, που δημιουργούν με τη στάση τους στους τρίτους, βάσει της θεωρία Johari αποτέλεσε τον οδηγό της εκπαίδευσης.

Στη συνέχεια, οι μαθήτριες και οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας, γνώρισαν τους επαγγελματικούς τύπους της θεωρίας του Holland παίζοντας. Αναζήτησαν τις κοινές δεξιότητες & τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας που μπορεί να έχουν συγκεκριμένες ομάδες επαγγελμάτων, όπως

Α΄ Ομάδα: Ένας λογιστής, ένας αστυνόμος, ένας βιβλιοθηκονόμος, ένας δημόσιος υπάλληλος, ένας αναλυτής, μια γραμματέας, ένας ελεγκτής, ένας συμβολαιογράφος, ένας στρατιωτικός

Β΄ Ομάδα: Ένας ασφαλιστής, ένας Σεφ, ο Διευθυντής του σχολείου, ένας πωλητής, ένας δημοσιογράφος

Γ΄ Ομάδα: Ένα στέλεχος δημοσίων σχέσεων, μία νοσοκόμα, ένας δάσκαλος, ένας ψυχολόγος, μια υπάλληλος υποδοχής, ένας δικηγόρος

Δ΄ Ομάδα: Ένας βιολόγος, ένας εγκληματολόγος, ένας στατιστικολόγος, ένας μεταλλειολόγος, ένας μετεωρολόγος

Ε΄ Ομάδα: Ένας αρχαιολόγος, ένας αγρότης, ένας υδραυλικός, ένας οδοντίατρος, ένας πολιτικός μηχανικός, ένας γεωπόνος

Για το βιωματικό εργαστήριο εκπαίδευσης χρησιμοποιήθηκαν διαφάνειες, η μικροφωνική εγκατάσταση της αίθουσας και το διαδίκτυο.

Συνολικά συμμετείχαν 65 μαθητές και μαθήτριες της Β Γυμνασίου και 71 μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου

Η κα Ειρήνη Ανδριώτη με βοηθό την ασκούμενη σύμβουλο Σταδιοδρομίας κα Αμαλία Αθανασίου εισήγαγε τα παιδιά στην μαγεία των επαγγελμάτων και του επιχειρείν.

Ανέπτυξε το σχετικό Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS και συγκεκριμένα το έργο INSPIRE, που εκπονεί το ΚΕΣΟ, από το 2019, με σκοπό βοηθήσει τα παιδιά και τους νέους, να αναζητήσουν τρόπους ευέλικτης ένταξης, επιλογής επαγγέλματος και προσανατολισμού στην αγορά εργασία.

Η επίσκεψη στο 3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας, έκλεισε με ευχές για καλή πρόοδο & καλό καλοκαίρι, αλλά και με την παράκληση του Διευθυντή και των καθηγητών, να συνεχίσουμε τις παραδόσεις και την επόμενη σχολική χρονιά 2022-2023.

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.