Ἑορτάσθηκε ἡ Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας στήν Ναύπακτο, βέβαια μέσα στά περιοριστικά ὅρια πού ἐπιβάλλει ἡ ἔκτακτη ὑγιειονομική κατάσταση.

Τελέσθηκε Ἀρχιερατική θεία Λειτουργία ἀπό τόν Σεβ. Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεο στόν Ἱερό Ναό Ἁγίας Παρασκευῆς Ναυπάκτου, μέ τήν συμμετοχή λίγων Ἱερέων καί Διακόνων καί τῶν δύο Ἱεροψαλτῶν τοῦ Ναοῦ καί τόν ἐπιτρεπόμενο ἀριθμό πιστῶν, μεταξύ τῶν ὁποίων καί ὁ Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Βασίλειος Γκίζας, ὁ ὁποῖος ἀνέγνωσε τό Πιστεύω καί τό Πάτερ ἡμῶν.

Στό τέλος τῆς θείας Λειτουργίας, πραγματοποιήθηκε μέσα στόν ἱερό Ναό ἡ Λιτάνευση τῶν ἱερῶν εἰκόνων, μεταξύ τῶν ὁποίων ἦταν πολλές εἰκόνες τῶν συγχρόνων Ἁγίων πού ἀνέδειξε ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ στήν ἐποχή μας.

Ὁ Σεβασμιώτατος στόν λόγο του εἶπε ὅτι ὅλοι ὁμιλοῦν γιά τήν Ὀρθοδοξία, ἀλλά εἶναι σημαντικό νά δοῦμε τί ἡ Ἐκκλησία θεωρεῖ ὅτι εἶναι Ὀρθοδοξία καί τί εἶναι ὀρθόδοξη θεολογία, καί ὄχι πῶς ἑρμηνεύει ὁ καθένας τήν ὀρθοδοξία.

Αὐτό φαίνεται, εἶπε ὁ Σεβασμιώτατος, στόν τρόπο πού ἡ Ἐκκλησία ἔχει καθορίσει τήν τάξη τῆς ἑορτῆς τῆς Ὀρθοδοξίας.

Διαβάζεται ὡς ἀποστολική περικοπή αὐτό πού ἀναφέρεται στόν Μωϋσῆ καί τούς Προφῆτες, ὡς Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα ἡ κλήση τῶν δύο Ἀποστόλων Φιλίππου καί Ναθαναήλ ἀπό τόν Χριστό, καί τό Συνοδικό τῆς Ὀρθοδοξίας, πού εἶναι οἱ ἀποφάσεις τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί τῆς Συνόδου τοῦ 1351, πού θεωρεῖται ὡς Θ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος.

Ἄρα ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ ταυτότητα τῶν ἐμπειριῶν τῶν Προφητῶν, τῶν Ἀποστόλων καί τῶν Πατέρων πού συνεκρότησαν τίς Οἰκουμενικές Συνόδους.

Αὐτή ἡ Ὀρθοδοξία, αὐτός ὁ τρόπος ζωῆς, εἶπε ὁ Σεβασμιώτατος, ἀναδεικνύει μέχρι τίς ἡμέρες μας Ἁγίους, τῶν ὁποίων οἱ ἱερές εἰκόνες ἁγιογραφοῦνται.

Ἄλλες παραδόσεις, πού ἀποκλίνουν ἀπό τήν ὀρθοδοξία δέν ὁδηγοῦν τούς ἀνθρώπους στήν ἁγιότητα.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.