«Το ζήτημα της νομιμοποίησης του γάμου μεταξύ ανθρώπων του ιδίου φύλου (σύμπραξη ζωής/σύμφωνο συμβίωσης) τέθηκε ξανά στο Κοινοβούλιο του Μαυροβουνίου. Εκείνοι που δεν το αποδέχονται χαρακτηρίζονται ως «ομοφοβικοί» (= μισάνθρωποι). Ωστόσο, όχι μόνο η χριστιανική εκκλησία, το Ισλάμ και ο Ιουδαϊσμός, αλλά και η συνολική θρησκευτική εμπειρία του κόσμου, από αμνημονεύτων χρόνων έως σήμερα, έχει βιώσει και εξακολουθεί να βιώνει την διακήρυξη του καθολικού ενστίκτου για την ανθρωπότητα και μόνο ως μίσος για τον άνθρωπο.

Για ό, τι δίνεται στον άνθρωπο για τη γέννηση, για τη δημιουργία μιας νέας ζωής, το να το κρατήσει μόνο για τον εαυτό του, στερώντας του το φυσικό του νόημα, σημαίνει να θεοποιήσει τον θάνατο και την ανυπαρξία, να μισεί τον άνθρωπο και τη φύση του, το αιώνιο νόημα και την αξιοπρέπεια του.

Αυτοί που αναζητούν τον γάμο ομοφυλοφίλων έχουν τη συγκατάθεση και την ευλογία των γονιών τους, ιδίως των μητέρων; Γνωρίζουμε το γκρίνια πολλών μητέρων τέτοιων παιδιών…

Αυτό που ισχύει για την ομοφυλοφιλία (LGBT) ισχύει εξίσου και για τη βρεφοκτονία (άμβλωση), τη δολοφονία γεννημένων και αγέννητων παιδιών. Δεν είναι πάντα το ίδιο παιδί που σκοτώθηκε είτε έξι μήνες μετά τη σύλληψή του είτε μετά από έξι χρόνια; Και τα δύο αναρωτιούνται: εάν ο πατέρας και η μητέρα μου είχαν συνάψει σχέση με το ίδιο φύλο ή είχαν αποδεχτεί να με σκοτώσουν (ματαίω) κατά τη σύλληψη, θα υπήρχα σήμερα; Η θανάτωση ενός παιδιού είναι ανθρώπινο δικαίωμα, που πρέπει να νομιμοποιηθεί;

Η πατρότητα και η μητρότητα είναι οι δύο ιερότερες πράξεις της ανθρώπινης ζωής. «Όλα είναι ελεύθερα για τον άνθρωπο», όπως λέει ο Απόστολος στους ανθρώπους, αλλά είναι ό, τι κάνει ο άνθρωπος, και κάνει αμέτρητα κακά και αμαρτίες – ανθρωποκτονίες και δολοφονίες – αληθινή ελευθερία και αληθινή αγάπη στην ανθρωπότητα; Είναι αυτό επίτευγμα της σύγχρονης ανθρωπότητας, για το οποίο μπορεί να υπερηφανεύεται; Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να ποδοπατήσει τόσο την πατρότητα όσο και τη μητρότητα, μετατρέποντας το δώρο και το ένστικτο της γέννησης σε ένστικτο δολοφονίας και θανάτου, αλλά μπορεί να το δηλώσει ως αγάπη στην ανθρωπότητα και φιλανθρωπία;

Η αγιότητα του γάμου είναι το επίκεντρο της αιώνιας έννοιας για τον άνθρωπο, κάτι για το οποίο αυτός υπάρχει. Οι άνθρωποι της πίστης, ανεξάρτητα από τη θρησκεία στην οποία ανήκουν, οι άνθρωποι του αληθινού ανθρωπισμού, αποκηρύσσοντας αυτό το αιώνιο νόημα, αποκηρύσσουν τον Θεό στον οποίο πιστεύουν, αποδεχόμενοι την ανομία και το απάνθρωπο για το νόμο και την ανθρωπότητα. Πράγματι, όλα είναι δωρεάν για τον άνθρωπο, αλλά δεν είναι όλα προς όφελός του…».

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 5 (1 ψήφος)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.