Κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και των υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Μήνας προσφορών ο Νοέμβριος – Πόσο θα διαρκέσουν οι εκπτώσεις – Προαιρετικά ανοιχτά τα καταστήματα την Κυριακή – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Ένας μήνας γεμάτος με εκπτώσεις και προσφορές, είναι ο Νοέμβριος, με την αγορά να ευελπιστεί σε τόνωση του τζίρου ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.

Οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις ξεκίνησαν σήμερα και θα διαρκέσουν έως τις 15 του μήνα, ενώ τα καταστήματα, έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν την Κυριακή 7 Νοεμβρίου με προτεινόμενο ωράριο από τις 11:00 έως τις 18:00.

Στο μεταξύ, την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου αναμένονται οι προσφορές στο πλαίσιο του θεσμού «Black Friday» που ακολουθεί την ημέρα της γιορτής των Ευχαριστιών ενώ την επόμενη Δευτέρα, στις 29 Νοεμβρίου, οι καταναλωτές θα επωφεληθούν των προσφορών στις αγορές που γίνονται αποκλειστικά και μόνο μέσω του διαδικτύου, στο πλαίσιο της «Cyber Monday».

Κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και των υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Οι εκπτώσεις ξεκίνησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη με μειώσεις τιμών κατά 50%-60%, έως και 70% σε κάποιες περιπτώσεις, με τους εμπόρους να τρέφουν συγκρατημένη αισιοδοξία ότι η αγορά θα «κινηθεί» κάπως, μετά από έναν πολύ δύσκολο Οκτώβριο και έναν μέτριο Σεπτέμβριο.

Τα παραπάνω ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης, επικεφαλής της Ομοσπονδίας Εμπορίου – Παραγωγικότητας και Επιχειρηματικότητας Κεντρικής-Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης (ΟΕΠΕΚΑΜΘ).

Συστάσεις προς τους καταναλωτές

H Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος προτείνει στους καταναλωτές:

– Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.

– Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.

– Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.

– Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή ιδιαίτερη στις προσφορές, στις οποίες αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, διότι σε περίπτωση υπαναχώρησης, δεν υπάρχει η δυνατότητα της αλλαγής.

– Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.