Στην περιοχή ενισχύθηκαν οι δυνάμεις πυρόσβεσης, ενώ ενεργοποιήθηκε το Σχέδιο «Ίκαρος 2». Επιχειρούν οκτώ πτητικά μέσα, πάνω από 20 πυροσβεστικά οχήματα και δεν απειλούνται οικίες.

Μεγάλη πυρκαγιά ξέσπασε το απόγευμα της Παρασκευής στην κοινότητα Αρμενοχώρι – Παρεκκλησιά – Κρατικό Δάσος Λεμεσού, στην Λεμεσό.

Σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής, η Υπηρεσία ανταποκρίθηκε για υποστήριξη του Τμήματος Δασών σε πυρκαγιά παρά την κοινότητα Αρμενοχώρι στην Λεμεσό.

Στην περιοχή ενισχύθηκαν οι δυνάμεις πυρόσβεσης, ενώ ενεργοποιήθηκε το Σχέδιο «Ίκαρος 2». Επιχειρούν οκτώ πτητικά μέσα, πάνω από 20 πυροσβεστικά οχήματα και δεν απειλούνται οικίες.

Το SigmaLive συνομίλησε με τον Διευθυντή του Τμήματος Δασών Χαράλαμπο Αλεξάνδρου, ο οποίος ανέφερε ότι είναι εξαιρετικά δύσκολη πυρκαγιά, καθώς στην περιοχή πνέουν ισχυρότατοι άνεμοι, ενώ πρόκειται για δύσβατη περιοχή.

Σε νεότερη επικοινωνία ο Διευθυντής του Τμήματος Δασών, Χαράλαμπος Αλεξάνδρου, δήλωσε ότι η πυρκαγιά είναι υπό μερικό έλεγχο.

Την επιχειρησιακή ευθύνη της πυρκαγιάς έχει το Τμήμα Δασών.

Οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης που θα δώσουν εκ νέου Πανελλαδικές θα εξεταστούν στα Λατινικά που δεν έχουν διδαχθεί, αντί της Κοινωνιολογίας που διδάχθηκαν και εξετάστηκαν φέτος – Επιστολές από υποψήφιους στο υπουργείο Παιδείας
Μία μεγάλη αδικία καλούνται να ξεπεράσουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων του 2022 καθώς θα εξεταστούν στα Λατινικά, που όμως δεν διδάχθηκαν στο σχολείο, φέρνοντας στην επιφάνεια το θέμα της ισότητας των ευκαιριών στην εκπαίδευση.

Πρόκειται για τους υποψήφιους της Θεωρητικής κατεύθυνσης που θα συμμετάσχουν εκ νέου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2022, ως απόφοιτοι του 2021 και θα εξετασθούν στο μάθημα των Λατινικών αντί της Κοινωνιολογίας, ύστερα από την αλλαγή που αποφάσισε το υπουργείο Παιδείας. Το θέμα είναι ότι φετινοί απόφοιτοι δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο το μάθημα των Λατινικών, ερχόμενοι αντιμέτωποι από νεαρή ηλικία σε αυτό που ονομάζουμε ως ασυνέχεια και ασυνέπεια του ελληνικού κράτους.

Οι υποψήφιοι που ήδη ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για τις ερχόμενες Πανελλαδικές Εξετάσεις για το καλοκαίρι του 2022 κάνουν λόγο για «άνισο αγώνα» και «δύσκολο δρόμο» που καλούνται να κάνουν καθ΄ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μελετώντας με δικά τους έξοδα ένα απαιτητικό μάθημα, παρά το γεγονός ότι πέρυσι για μία ολόκληρη χρονιά διάβαζαν ένα άλλο μάθημα, αυτό της Κοινωνιολογίας.

Πρόκειται για υποψηφίους που είτε δεν πήραν το εισιτήριο για κάποιο πανεπιστημιακό τμήμα, είτε δεν κατάφεραν να εισαχθούν στην σχολή της προτίμησής τους και αποφάσισαν να δώσουν εκ νέου Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Εκπαιδευτικοί ζητούν την εξέταση των συγκεκριμένων υποψηφίων στην Κοινωνιολογία

Για τον λόγο αυτό δεν λείπουν οι φωνές εκπαιδευτικών προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να επανεξετάσει το θέμα και επιτρέψει στους φετινούς αποφοίτους για το έτος 2022, να εξεταστούν στο μάθημα που διδάχθηκαν στο σχολείο τους δηλαδή την Κοινωνιολογία. Ήδη, στο υπουργείο Παιδείας έχουν φθάσει επιστολές από υποψηφίους που θα ξαναδώσουν Πανελλαδικές Εξετάσεις και ρωτούν με αφοπλιστικό τρόπο τους αρμόδιους: «Πώς θα εξετασθούν σε ένα μάθημα που δεν έχουν διδαχθεί».

Οι υποψήφιοι κάνουν λόγο για αδικία και ρωτούν την ηγεσία του υπουργείου «ποιος θα τους διδάξει ένα μάθημα που δεν έχουν διδαχθεί ποτέ στο σχολείο». Όπως λένε οι περισσότεροι υποψήφιοι και οι οικογένειές τους, δεν θα είναι πρώτη φορά που σε μεταβατικό στάδιο επιλέγεται κάποιο διπλό σύστημα, προκειμένου να αποδοθεί μία δίκαιη λύση, για το σύνολο των υποψηφίων.

Το υπουργείο Παιδείας, με σχετικό νομοσχέδιο, αποφάσισε να βάλει στη θέση της Κοινωνιολογίας το μάθημα των Λατινικών, το οποίο αναμένεται να είναι εμπλουτισμένο και ανανεωμένο εκπαιδευτικά σε σχέση με το παρελθόν, αλλά όχι από τη φετινή χρονιά. Το νέο πνεύμα που θέλει να δώσει στο μάθημα, λόγω μεταβατικού σταδίου φέτος και για λόγους ισότητας, όπως λένε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, δεν θα αντικατοπτρίζεται στο φετινό βιβλίο, που θα είναι παρόμοιο με το παλαιότερο. Σύμφωνα με την σχετική διάταξη οι υποψήφιοι για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών θα εξετάζονται και πάλι στο μάθημα των Λατινικών αντί για το μάθημα της Κοινωνιολογίας από το σχολικό έτος 2021-2022 και εφεξής.

Εύλογα δημιουργείται το ερώτημα από τους υποψηφίους που θέλουν να συμμετάσχουν ξανά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, πως θα καταφέρουν, σε ένα μάθημα μάλιστα όπως τα Λατινικά, που δεν είναι μόνο θεωρητικό αλλά απαιτεί γνώσεις γραμματικής και συντακτικού, τις οποίες οι υποψήφιοι για να αποκτήσουν πρέπει προφανώς οι γονείς να απευθυνθούν σε ιδιωτικά μαθήματα, βάζοντας το χέρι βαθιά στην τσέπη.

Τα ερωτήματα των υποψηφίων και των οικογενειών τους

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ολοκλήρωσαν την Γ’ Λυκείου σε μία απαιτητική χρονιά, υπό τη συγκυρία της πανδημίας και τα μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης μακριά από τις φυσικές τους τάξεις, κάνουν λόγο για μία δεύτερη δύσκολη χρονιά που έχουν μπροστά τους για να μάθουν μία γλώσσα όπως τα Λατινικά και να εξετασθούν σε αυτά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Κοινή συνισταμένη των ερωτημάτων που θέτουν οι υποψήφιοι και οι οικογένειές τους αφορούν σε:

1. Πώς θα εξεταστούν οι μαθητές σε ένα νέο μάθημα, σε ένα απαιτητικό και άγνωστο αντικείμενο που δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο και οι συνυποψήφιοί τους το διδάσκονται ήδη από πέρυσι.

2. Το μείζον ερώτημα είναι βέβαια αν οι οικογένειες μπορούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πληρώσουν φροντιστηριακά μαθήματα για μάθημα που δεν έχουν διδαχθεί, επισημαίνοντας ότι όταν ειχε αλλάξει το σύστημα και η Κοινωνιολογία αντικατέστησε τα Λατινικά, οι μαθητές εξετάστηκαν στα Λατινικά και όχι στην Κοινωνιολογία, η οποία διδάσκονταν μόνο στην Γ’ Λυκείου.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.