Ο Θεολόγος της Κύπρου Θεόδωρος Κυριακού απεκάλεσε τον Γέροντα Αθανάσιο Μισσό, αιρετικό και ο Γέροντας τον αντιφώνησε ως εσκεμμένα Αθεολόγητο.
Είχαμε τους θεομάχους και τώρα τους φωτομάχους !
Οδεύουμε προς το Άγιο Πάσχα και ήδη βγήκαν οι κάθε λογής φιλόσοφοι να
μιλήσουν για το Άγιο Φως και την Ανάσταση του Κυρίου.
Ειδικά το Άγιο Φως είναι must αυτές τις μέρες, σαν την σόδα που πίνουμε για να χωνέψουμε το
αρνί.
Όλοι οι θολοκουλτουριάρηδες βγαίνουν και θα βγουν να πουν με επιστημοσύνη
και κατ’ αποκλειστικότητα τα δικά τους για την αφή του Αγίου Φωτός και τα
τρικ με τα οξείδια μετάλλων η τους αναπτήρες zippo και BIC.
Και από λαμπρή Τρίτη όλοι και πάλι στην μοναχικότητα και την μοναξιά των
συμπλεγμάτων μας. Οι Αρμένηδες του Παναγίου Τάφου οι Καθολικοί και όλοι οι
παρεπιδημούντες την Ιερουσαλήμ, σιωπή, και μεις οι Ορθόδοξοι μονίμως
τρωγόμαστε.
Έχουμε βέβαια την ευτυχή συγκυρία να έχουμε στους κόλπους μας ανθρώπους του
πνεύματος ….. και κάτι άλλοι γραφικοί που σφύζουν από εξυπνάδα, όπου
δαιμονίζονται τα σαραντάμερα….
Δεν είναι δυνατόν τόσος κόσμος ανά τους αιώνες, να είναι βραδύνοες.
Γίνονται φαιδροί κάθε χρόνο την Τεσσαρακοστή.
Τώρα όσον αφορά την τελετή αφής και τα καθέκαστα είτε το φως είναι φυσικό η
ουράνιο το ζήτημα είναι ότι όλες οι χριστιανικές κοινότητες που παρεπιδημούν
στην Ιερουσαλήμ δεν έχουν θέσει επίσημα θέμα .
Όλοι τους νιώθουν τα πρωτεία του ορθοδόξου πατριάρχη και γι αυτο μας
ανέχονται αιώνες τώρα και δεν τίθεται θέμα .
Το κτιστό και το άκτιστο φως είναι υπόθεση πνευματική. Το φως λούζει την ζωή
μας και σηματοδοτεί την Καινή κτίση εντός μας
Τώρα όσον αφορά το θαύμα . Η λέξη θαύμα δεν απαντά πουθενά στην Καινή
διαθήκη. Ο Χρίστος μας έκανε σημεία για να φανερώνονται οι διαθέσεις όλων
μας .
Σίγουρα πάντως κατά τα κοσμικά το Άγιο φως είναι θαύμα .
Αρχιμανδρίτης, Αθανάσιος Μισσός