«Πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον͵ πλανῶντες καὶ πλανώμενοι. σὺ δὲ μένε ἐν οἷς ἔμαθες καὶ ἐπιστώθης,…» (B’ Τιμ. γ’ 13).

Α) Δεν τιμά τους τρεις Ιεράρχες, αλλά αλλοθρήσκους ανάβοντας κεριά

Ο κ. Ιερώνυμος Νικολόπουλος ο εις Λάρισα Δεσπότης, στις 30-1-2020, ανήμερα της μεγάλης εορτής των Τριών Ιεραρχών, ενώ ήταν προσκεκλημένος σε Ορθόδοξη εκδήλωση με ομιλία προς τιμήν των κορυφαίων Τριών Ιεραρχών και της Παιδείας στη ΓΕΧΑ Λαρίσης, αυτός προτίμησε την ίδια στιγμή να είναι κεντρικός ομιλητής σε εκδηλώσεις των Εβραίων, όπου και άναψε κερί στην επτάφωτη λυχνία τους, προκαλώντας έτσι μεγάλο σκανδαλισμό, όχι μόνο στους πιστούς της Λαρίσης, αλλά στο Πανελλήνιο. Το γεγονός τυγχάνει ιδιαιτέρας βαρύτητος, αν λάβουμε υπόψιν ότι αυτό επαναλαμβάνεται για δεύτερη φορά στο μικρό διάστημα ενός χρόνου περίπου, από τότε που ήρθε στη Λάρισα. Την πρώτη φορά ήταν στις 24-1-2019, όπου μετά την τελετή, μίλησε κολακευτικά εντός της Συναγωγής.

Σημειώνουμε ότι γράφτηκε σε δημοσίευμα: «Η εκδήλωση ξεκίνησε με την τελετή ανάμματος των έξι κεριών στη μνήμη των… Σε μια φορτισμένη συγκινησιακά ατμόσφαιρα τελέστηκε νωρίτερα το απόγευμα επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο Ολοκαυτώματος των Ελλήνων Εβραίων Λάρισας.»

Είδε ποτέ κανείς Ραβίνο ή Αρχιραβίνο να ανάβει κεριά σε επίσημη Ορθόδοξη Λειτουργική τηλετή; Θα δεχόταν τοιαύτη ενέργεια η Εκκλησία; Ασφαλώς ΟΧΙ. Και όμως, ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης και εντός της Συναγωγής πήγε και μίλησε, αλλά και σε εκδήλωσή των επελέγη ως «κεντρικός ομιλητής» και λαμπάδα στην επτάφωτη άναψε.

Β) Δώσατε μαρτυρία πίστεως και αληθείας;

«Μηδέποτε συμφιλιάσῃς μετὰ αἱρετικῶν.
Μὴ συμφάγῃς, μὴ συμπίῃς, μὴ συνοδοιπορήσῃς.
Μὴ εἰσέλθῃς εἰς οἶκον αὐτῶν, μηδὲ εἰς ἐκκλησίαν· πάντα γὰρ ὅσα εἰσίν, ἀκάθαρτα εἰσίν, καθὼς λέγει ὁ Παῦλος, ὅτι τοῖς μεμιασμένοις καὶ ἀπίστοις οὐδὲν καθαρόν, ἀλλὰ μεμίανται αὐτῶν ὁ νοῦς καὶ ἡ συνείδησις.
Ἀσφαλίζου οὖν τὴν ψυχήν σου, ἀγαπητέ.
Μὴ συμφιλιάζῃς αἱρετικοῖς, ἵνα μὴ συγκοινωνήσῃς τῇ κοινωνίᾳ αὐτῶν· ὅτι γάρ, καθὼς εἶπεν ὁ Κύριος, οὐκ ἔχουσιν ἄφεσιν ἁμαρτιῶν, οὐδὲ ἐν τῷ νῦν αἰῶνι, οὐδὲ ἐν τῷ μέλλοντι· δηλονότι οὐδὲ οἱ συμμιαινόμενοι αὐτοῖς·
ἕκαστος γὰρ θερίσει ὃ ἔσπειρε». (Ἐφραὶμ τοῦ Σύρου, Περὶ μετανοίας καὶ κατανύξεως, l. 29-36).

Ο κ. Ιερώνυμος Λαρίσης ομιλητής σε εκδηλώσεις των Εβραίων, όπου και άναψε κερί στην επτάφωτη λυχνία τους
Κύριε Ιερώνυμε, εκεί που πήγατε στους φίλους σας, δώσατε την Σωτήρια μαρτυρία της Αληθείας και την Ιστορική αλήθεια των γεγονότων, αποκαλύψατε την πλάνη των; ή συναινέσατε για να αρέσετε και να εντυπωσιάσετε με τον ρητορικό βερμπαλισμό σας;

Εκεί που πήγατε, ομιλήσατε για την Σταυρωμένη και Αναστημένη, Ενυπόστατο Σοφία; Αναφέρατε ότι ο Μεσσίας ήρθε ως Σωτήρ του κόσμου και θα ξαναέρθει ως Κριτής του σύμπαντος κόσμου;;; Αυτά, δηλαδή, που κηρύττετε στο ακροατήριό σας;;

Ξεχνάτε ότι ανάβοντας κεριά στους αιρετικούς σβήνετε και μεταθέτετε την δική σας Λυχνία, αλλά και της Μητροπόλεως; Ξεχνάτε ότι έτσι προσβάλλετε και ταπεινώνετε το ποίμνιο που υποτίθεται ότι εκπροσωπείτε εις το Όνομα του Χριστού;

Ξεχνάτε ότι οι Λαρισαίοι δεν ερωτήθηκαν και δεν σας επέλεξαν, άγνωστος γαρ εις αυτούς, και όμως μας ήρθατε ως ισόβιος από το δεσποτικό εκλογομαγειρείον του συνονόματού σας κ. Ιερωνύμου Λιάπη υποτίθεται για να ποδηγετήσετε την πολύπαθη Μητρόπολη Λαρίσης εν ειρήνη;

Γ) Προστρέχοντας στους υπεναντίους Σκανδαλίζονται ψυχές

Δεν σας ενδιαφέρει, αν θα σκανδαλίσετε τους Χριστιανούς, αρκεί να είστε αρεστός εις τους υπεναντίους; Μεταπείσατε κανέναν; μετανόησε μήπως κάποιος αλλόθρησκος με τον ρητορικό σας λόγο;

Πώς ξεχνάτε την συμμετοχή και την υποκίνησή τους στη μαρτυρική θυσία του Ισαποστόλου Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, που ο ραβίνος τους Μορντεχάϊ Φριζής συνεπής στο πιστεύω του, επαίρεται χαιρέκακα ακόμη σήμερα για το αγιοκτόνο έργο τους;

Στη Συναγωγή και τις εκδηλώσεις τους που πήγατε, δώσατε ομολογία, ομιλήσατε για την γενοκτονία των Ελλήνων Ποντίων; των Σέρβων; των Αρμενίων; την γενοκτονία και σφαγή των Μικρασιατών Ορθοδόξων; στη Συρία; Των Παλαιστινίων; την Γενοκτονία των αυτοχθόνων ιθαγενών (Ινδιάνων) ΗΠΑ; Τον διωγμό των Χριστιανών στη Σαουδική Αραβία, Κίνα; κ.ο.ά; Για τις γενοκτονίες αυτές το Ισραήλ πήρε ποτέ θέση, τίς καταδίκασε ποτέ μετ’ επιτάσεως; Ή μήπως και συνέβαλαν δια του Σιωνισμού, παρασκηνιακά και φανερά; Γιατί δεν απευθυνθήκατε στους ταγούς τους, οι οποίοι δια του μεταναστευτικού και της κατευθυνόμενης εποικιστικής πολυπολιτισμικότητας αιχμαλωτίζουν τους λαούς προς εξυπηρέτηση των χθονίων αντιχρίστων Σιωνιστικών σχεδίων τους; Γιατί δεν προτείνατε το αυτονόητο εις ένδειξη φιλανθρωπίας, να δεχθεί και το Ισραήλ μετανάστες;

Πώς ξεχνάτε την στάση των στην Επανάσταση του 1821; Στη μικρασιατική Καταστροφή; Τη στάση τους απέναντι στα Πανάγια προσκυνήματα των Αγίων Τόπων, την κατακρεούργηση εσχάτως του Αγίου Φιλουμένου εις το Φρέαρ του Ιακώβ; Ή μήπως δεν γνωρίζετε «τα πρωτόκολλα των Σοφών» και τους κινούντας τα σχέδια της Νέας Τάξεως Πραγμάτων, των Σόρος, Ροκφέλερ, Ροτσαϊλτ;

Ή μήπως ομιλήσατε ως ένα όργανο της Νέας Τάξεως Πραγμάτων, θωπεύοντας τις ψεύτικες προσδοκίες τους για να επιδαψιλεύσετε επαίνους;; Σας βεβαιώνουμε ότι σύμφωνα με δεδηλωμένες εντυπώσεις των, το πετύχατε! Κερδίσατε των θαυμασμό των!… Απέκτησαν ένα ακόμη προσήλυτο!

Σκεφτήκατε ότι με την ενέργειά σας αυτή, μπορεί να σκανδαλίσατε το πλήρωμα της Εκκλησίας; Και ίσως να δημιουργηθούν συγκρούσεις και διασπάσεις μεταξύ τους; Και ότι, οι όποιοι οπαδοί σας κληρικοί και Λαϊκοί θα είναι δακτυλοδεικτούμενοι; Ή μήπως είναι και αυτό στις επιδιώξεις σας; Είμαστε εις θέσιν να σας γνωρίσουμε ότι ήδη το έχετε πετύχει. Φαίνεται ότι δεν σας ενδιαφέρει, αγνοείτε προκλητικά τις διαμαρτυρίες των πιστών, αρκεί να είστε αρεστός εις τους υπεναντίους.

Ξεχνάτε ότι ο προστατευόμενός σας π. Βησσαρίων, που στείλατε στους Ρόταρι και έκανε προσευχή, κατά ομολογία των ενοριτών του, περιήλθε σε ανυποληψία, όπως και άλλοι;

Δ) «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι» (Κανών ΛΚ´)

Αγκαλιάζοντας κάθε «Μυστική Εταιρία» μασονική ή κρυπτομασονική

Σκεφτήκατε ότι με την κατ’ επανάληψη γενομένη αυτή ενέργειά σας και άλλες σχετικές συναστροφές σας (Ρόταρι, ΑΧΕΠΑΝΣ), τόσο δημόσια όσο και μυστικά, όπως διαδίδεται, δώσατε χαρά στους κακοδόξους και αποτελεί χείριστο παράδειγμα που μπορεί να το μιμηθούν «ως δεδικασμένο» και άλλοι; ή μήπως αυτός είναι ο στόχος σας;

Δεν κατανοείτε ότι υπηρετείτε εκών – άκων τους αλλότριους χθόνιους σκοπούς τους; Και ότι μετέρχεσθε εκτροχιασμένης φαντασιοπληξίας και θεατρικής παραδοξότητος;

Εις ομιλία σας 3-2-2020 είπατε: «Ο Χριστός κάνει κουμάντο και όχι οι Μυστικές Εταιρίες» υπονοώντας την Μασονία, στην πράξη, όμως, τους ανάβετε κερί. Αν βλέπουν εσάς να προβαίνετε σε μια τέτοια πράξη, οι πολιτικάντηδες και ο Λαός τι θα κάνει;

Τι ήρθατε να κάνετε στη Λάρισα; Να ενώσετε ή να διασπάσετε περαιτέρω την ταλαιπωρημένη Μητρόπολη της Λαρίσης; Νομίζομεν διέβητε τον Ρουβίκωνα.

Και ιδού, μετά λύπης είδαμε εις την εκδήλωση αυτή να συμμετέχει και ένας πρώην μοναχός του π. Αθανασίου Μυτιληναίου και νυν αρχιμανδρίτης, ο χαριέστατος και μελίρρυτος ραδιοφωνικός ομιλητής της Μητροπόλεως, π. Τιμόθεος (φωτογραφία), τον οποίο ομολογουμένως στην νεότητά του τον περιβάλλαμε με πολλή αγάπη και σεβασμό, μέχρι που είδαμε τον βηματισμό του… ο οποίος προκειμένου να είναι αρεστός στον πατρωνά του, σύμφωνα με δημοσιεύματα,, σε κατάθεσή του στο δικαστήριο, ψευδομαρτύρησε εναντίον 18 Θεολογικών, εκ των 33 που κατηγορούντο, πρώην φίλων του, πιστών, που του ασπάζονταν το χέρι. Ευλόγως αναρωτιόμαστε, πώς θα δικαιολογούνταν ενώπιον του Αγίου Γέροντός του για την ενέργειά του αυτή και δυστυχώς όχι μόνο αυτός… Μήπως, ως τολμητίας, παραδειγματίστηκε από εσάς και από την παρρησιασμένη συμμετοχή σας; Ή μήπως ήταν σε διατεταγμένη ή εθελοντική υπηρεσία προστασίας σας; Ρόλο οικείο που είχε διαδραματίσει και παλαιότερα; Τολμητίας γαρ…

Ότι ου δει Αιρετικών ευλογίας λαμβάνει, αίτινες εισίν αλογία μάλλον ή ευλογία. (Κανων ΛΒ΄της εν Λαοδικεια Συνοδου).

«Εἰ δέ τις προσποιεῖται ὁμολογεῖν μὲν ὀρθὴν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν ἐκείνοις (ἂν κάποιος προσποιούμενος ὁμολογεῖ τὴν ὀρθὴ πίστι, ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ τοὺς αἱρετικούς) τὸν τοιοῦτον προτρέψασθε ἀπέχεσθαι τῆς τοιούτης συνηθείας· καὶ ἐὰν μὲν ἐπαγγέλληται, ἔχετε τὸν τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· (καὶ ἐὰν σᾶς ὑποσχεθεῖ ὅτι θὰ διακόψει τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς -καὶ τὸ πράξει- νὰ τὸν ἔχετε ὡς ἀδελφὸ σας) ἐὰν δὲ φιλονίκως ἐπιμένῃ τὸν τοιοῦτον παραιτῆσθε (ξεκόψτε ἀπὸ αὐτόν)». Όλος ο αγώνας στην εν Χριστῲ ζωή εξαρτάται από την προαίρεση του ανθρώπου, και αν θέλεις πραγματικά να γνωρίσεις ένα πρόσωπο ψάξε να βρεις τα κίνητρά του. Αυτό είναι που δείχνει την ποιότητα του ανθρώπου! Ο άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας επισημαίνει κάτι ακόμη εν προκειμένω· το τι πραγματικά θέλει κανείς φαίνεται από δύο αισθήματα, την χαρά και την λύπη.

Θεσσαλονίκη 16-2-2020

Γεώργιος Κε. Παπαϊωάννου

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.