Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης στην πλατφόρμα myΘέρμανση. Η εφαρμογή Υποβολής/Διαχείρισης Αιτήσεων Έγκρισης απευθύνεται στα Φυσικά Πρόσωπα που καταναλώνουν πετρέλαιο θέρμανσης για τη θέρμανση της κύριας κατοικίας τους.

Οι οδηγίες της ΑΑΔΕ για τους δικαιούχους:

1. Με ποιους κωδικούς εισερχόμαστε στην εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος Θέρμανσης;

α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών συνδέονται χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.

β. Οι χρήστες που δεν διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιας από τις πράξεις προσδιορισμού φόρου δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων των τελευταίων πέντε ετών. Εάν δεν θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης και τυχαίνει το όνομα χρήστη (username) να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης.

2. Μέχρι πότε έχω προθεσμία υποβολής αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να ενταχθώ στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Θέρμανσης;

Μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2021.

3. Πόσες αιτήσεις μπορώ να υποβάλω για το επίδομα θέρμανσης της περιόδου 2020-2021;

Μπορείτε να υποβάλετε όσες αιτήσεις θέλετε μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2021, οπότε λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων, όμως μόνο η τελευταία υποβληθείσα αίτησή σας θα είναι σε ισχύ. Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν μόνο την κύρια κατοικία σας. Κάθε νέα αίτηση ακυρώνει την προηγούμενη.

4. Ποιες αγορές καυσίμου θέρμανσης θα συμμετέχουν στο επίδομα της περιόδου 2020-2021;

Οι αγορές που πραγματοποιούνται από 1ης Οκτωβρίου 2020 έως και 28 Φεβρουαρίου 2021 και ειδικά για το πετρέλαιο θέρμανσης από 15 Οκτωβρίου 2020 που άρχισε η διάθεσή του.

5. Τα τετραγωνικά μέτρα της οικίας μου επηρεάζουν το ποσό του επιδόματος;

Οχι.

6. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Πώς θα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων;

Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει σε εσάς στοιχεία για την υποβολή της αίτησής σας, αντιθέτως, εσείς δίνετε σε αυτόν τον ΑΦΜ αγοραστή και τον αριθμό παροχής ρεύματος στα οποία θα εκδώσει το παραστατικό αγοράς πετρελαίου θέρμανσης. Μετά την έκδοση του παραστατικού, το κάθε μέλος ΔΙΠΕΘΕ (πρατηριούχος) υποχρεούται να υποβάλει ηλεκτρονικά στην υπηρεσία μας το παραστατικό εντός 14 ημερών, στο οποίο αναγράφονται τα λίτρα αγοράς πετρελαίου θέρμανσης, ο ΑΦΜ αγοραστή και ο αριθμός παροχής ρεύματος της οικίας. Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι:

– Αν πρόκειται για μονοκατοικία: Τη σωστή αναγραφή του ΑΦΜ που αντιστοιχεί στους κωδικούς TAXISnet με τους οποίος θα υποβληθεί η αίτηση στην εφαρμογή του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης και τη σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής ρεύματος της μονοκατοικίας σας.

– Αν πρόκειται για πολυκατοικία: Τη σωστή αναγραφή του ΑΦΜ διαχειριστή/εκπροσώπου που αντιστοιχεί στους κωδικούς TAXISnet με τους οποίους θα δημιουργηθεί το προφίλ της πολυκατοικίας στην εφαρμογή του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης ή του ΑΦΜ πολυκατοικίας εφόσον έχει εκδοθεί τέτοιος και έχει δηλωθεί από τον διαχειριστή στο σχετικό προφίλ (βλ. ερώτηση 7) και τη σωστή αναγραφή του κοινόχρηστου αριθμού παροχής ρεύματος της πολυκατοικίας.

7. Εχω υποβάλει την αίτησή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να ενταχθώ στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Θέρμανσης, το παραστατικό αγοράς όμως αναγράφει τον ΑΦΜ της συζύγου μου (ή το αντίστροφο). Θα υπάρξει πρόβλημα στη διασταύρωση των στοιχείων;

Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής ρεύματος πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του προμηθευτή και στην αίτησή σας. Για να προκύψει η διασταύρωση θα πρέπει να προβείτε σε μία μόνο από τις δύο παρακάτω ενέργειες: α) πριν από τη λήξη υποβολής αιτήσεων, δηλαδή πριν από τις 11 Ιανουαρίου, να κάνετε ανάκληση της αίτησής σας και να υποβάλει εκ νέου αίτηση η σύζυγός σας με τους TAXISnet κωδικούς της ή β) αν το είδος καυσίμου είναι πετρέλαιο και δεν έχουν περάσει 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του, μπορείτε να ζητήσετε από τον πρατηριούχο να αλλάξει τον ΑΦΜ αγοραστή και να δηλώσει της συζύγου σας.

8. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω;

Θα δηλώσετε τον νέο αριθμό λογαριασμού IBAN από την αντίστοιχη επιλογή «ο λογαριασμός μου» στο my taxisnet.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.