ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ: Δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης για ακόμη μια φορά σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών και την απαλλαγή από αυτό και των ορθόδοξων μαθητών.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η κυβέρνηση παρανομεί στο ζήτημα της απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών τόνισε στη Βουλή ο Νίκος Φίλης. «Με τη εμμονική στάση της έρχεται σε αντίθεση με τις υποδείξεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων το οποίο έχει καταδικάσει τη χώρα για το ζήτημα αυτό, μετά από προσφυγή πολιτών. Αυθαίρετα, στερεί το δικαίωμα απαλλαγής από τους γονείς που δεν επιθυμούν το παιδί τους να διδάσκεται ένα μάθημα που, κακώς, έχει κατηχητικό χαρακτήρα».

Από την πλευρά της, πάντως, η Ζέττα Μακρή δεν φάνηκε διατεθειμένη να κάνει πίσω, σημειώνοντας πως σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση συμμορφώνεται με τη σχετική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. «Δεν παρανομούμε, δεν λειτουργούμε ψηφοθηρικά» ανέφερε ειδικότερα η υφυπουργός Παιδείας, δηλώνοντας περήφανη για την απόφαση του υπουργείου.

Ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ υπογράμμισε πως το ΣτΕ, σε παλιότερη απόφαση του οποίου «καταφεύγει» η κυβέρνηση για να αιτιολογήσει την παρανομία της, δεν έχει καθορίσει τη διαδικασία που ακολουθείται σήμερα. Διαδικασία η οποία υποχρεώνει και τους δύο γονείς να προσέρχονται ενώπιον της διεύθυνσης του σχολείου και να συμπληρώνουν σχετική αίτηση απαλλαγής, μόνο εφόσον οι ίδιοι και το παιδί τους… δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι.

Εμμονή Νίκου Φίλη για τα Θρησκευτικά: Παρανομείτε… – Μετατρέπετε τα σχολεία σε κατηχητικά!

“Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει πως δε γνωρίζει ότι το θρήσκευμα αποτελεί προσωπικό δεδομένο! Κι όλα αυτά για τα αυτιά του ακροδεξιού και θρησκόληπτου ακροατηρίου τους. Αποκρύπτοντας όμως σε αυτό, ότι δε στέλνει και οδηγίες στους διευθυντές των σχολείων, για το… πώς θα ελέγξουν το ακριβές της δήλωσης και το θρήσκευμα των ενδιαφερομένων. Τόσο υποκριτές”.

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.