Με αμείωτους ρυθμούς μαίνεται ο πόλεμος που ξέσπασε από τον περασμένο Μάρτιο μεταξύ των μοναχών της Μονής Αββακούμ και της Μητρόπολης Ταμασού, το οποίος έσεισε τα θεμέλια της Εκκλησίας και κλόνισε την εμπιστοσύνη των πολιτών, δεδομένου με τα όσα βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας, με τα μέτωπα ωστόσο να αυξάνονται.

Το τελευταίο διάστημα, λογαριασμούς με τον πάτερ Βαρνάβα, ο οποίος ήταν το πρόσωπο που ενημέρωνε τον Μητροπολίτη Ταμασού, άνοιξαν οι μοναχοί της Μονής, οι οποίοι θέλοντας να στηρίξουν την θέση τους πως πρόκειται για αναξιόπιστο μάρτυρα, που είναι εκ των βασικών στις σε βάρος τους καταγγελίες στην Ιερά Σύνοδο, κατήγγειλαν ηθικά παραπτώματα από πλευράς του, επικαλούμενοι μηνύματα και φωτογραφικό υλικό.

Ήδη οι δικηγόροι των μοναχών, Ευστάθιος Ευσταθίου και Αναστάσιος Βαβούσκος, απέστειλαν δύο επιστολές στην Ιερά Σύνοδο, την οποία καλούν από τη μια να εξετάσει τις καταγγελίες τους και από την άλλη να τους καλέσει ενώπιον τους, ώστε να παραθέσουν τα στοιχεία σε σχέση με τα ηθικά παραπτώματα που καταλογίζουν στον πάτερ Βαρνάβα.

Ωστόσο, παρά το γεγονός πως δεν έλαβαν απάντηση, κάτι για το οποίο καταγγέλλουν περιφρόνηση από πλευράς Ιεράς Συνόδου, στις 7 Αυγούστου επανήλθαν με τρίτη επιστολή, επιμένοντας στους ισχυρισμούς τους και παραθέτοντας νέα στοιχεία.

Υπενθυμίζεται πως στις προηγούμενες επιστολές οι δικηγόροι των μοναχών, αναφέρθηκαν σε λεκτικό μηνυμάτων, που κατά τους ισχυρισμούς τους, αντάλλαξαν μέσω της εφαρμογής Viber, ο πάτερ Βαρνάβας με πάτερ της Μονής, όπου ο πρώτος φέρεται να λέει «ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΝΕΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ. ΤΩΡΑ…..ΤΙΠΟΤΑ».

Στην νέα τους επιστολή, οι δικηγόροι πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα, περιγράφοντας μεταξύ άλλων τι απεικονίζουν οι φωτογραφίες σεξουαλικού περιεχομένου τις οποίες επικαλούνται σε σχέση με τα ηθικά παραπτώματα που καταλογίζουν στον πάτερ Βαρνάβα, ενώ την ίδια ώρα, καταγγέλλουν μοντάζ σε συγκεκριμένη φωτογραφία.

Συγκεκριμένα, στην νέα επιστολή γίνεται λόγος για δύο φωτογραφίες οι οποίες «αποστάλθηκαν απρόκλητα», όπως ισχυρίζονται, από τον πάτερ Βαρνάβα, μέσω της εφαρμογής viber και με χρονοδιακόπτη, ούτως ώστε αυτές να διαγραφούν αυτομάτως, μετά τον προκαθορισμένο από τον ίδιο χρόνο.

Στην επιστολή, περιγράφονται ακριβώς οι φωτογραφίες (σ.σ δεν αναπαραγάγουμε την περιγραφή για ευνόητους λόγους), ενώ παραπέμπουν σε δεύτερη, η οποία όπως αναφέρεται, ήταν προϊόν επεξεργασίας φωτογραφίας, με την προσθήκη στοιχείων ασέμνου περιεχομένου. Όπως ισχυρίζονται, η γνήσια φωτογραφία απεικονίζει μοναχό να κρατάει γλύκισμα, πάνω στο οποίο υπήρχε ο αριθμός ένα, ενώ στη συνέχεια, κατόπιν επεξεργασίας, αντικαταστάθηκαν χαρακτηριστικά με σεξουαλικό περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, στην ίδια φωτογραφία απεικονίζεται ο ίδιος μοναχός, ωστόσο διατυπώνεται ο ισχυρισμός πως η εν λόγω φωτογραφία έτυχε μοντάζ από τον κατήγορο, με αποτέλεσμα ο ίδιος μοναχός να φαίνεται πως κρατάει γλύκισμα με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που ήταν στην πραγματικότητα, λέγοντας στην καταγγελία τους, πως υπάρχει η πρωτότυπη και μπορούν να διαφανούν οι αλλαγές.

Οι δικηγόροι των μοναχών, υποστηρίζουν στην τρίτη επιστολή τους, πως πρόκειται για αδιάσειστα και ατράνταχτα στοιχεία, από τα οποία προκύπτει το αναξιόπιστο του κατηγόρου, πάτερ Βαρνάβα, το οποίο αναξιόπιστο οδηγεί αναπόφευκτα και στον χαρακτηρισμό ως αναξιοπίστων των κατηγοριών εναντίον τους και ως εκ τούτου, θα πρέπει να αποσυρθούν.

Επίσης, εκφράζουν την θέση πως προκύπτουν ευθύνες στον πάτερ Βαρνάβα, αλλά και στον Μητροπολίτη Ταμασού, ενώ καλούν την Ιερά Σύνοδο σε έκτακτη συνεδρία, ώστε να τεθούν ενώπιον της όλα τα στοιχεία σε σχέση με τα όσα καταλογίζουν στον πάτερ Βαρνάβα, αφού όπως αναφέρουν, θα έπρεπε να ελεγχθεί το ανεπίληπτο του ως κατήγορος.

Υπενθυμίζεται πως από την πλευρά του ο πάτερ Βαρνάβας, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για λαϊκά δικαστήρια και κίβδηλο αγώνα και σε μία προσπάθεια να δικαιολογήσουν αυτά που φέρεται να είναι αδικαιολόγητα.

«Η προσπάθεια αποδόμησης της προσωπικότητάς του, με ψεύδη, παραποιημένες κι αλλοιωμένες τοποθετήσεις όχι απλώς δεν αγγίζουν τον ίδιο, αλλά δεικνύουν έτι περαιτέρω την κακοπιστία του κινήτρου αυτών των προσώπων που μόλις αντιλήφθηκαν πως είχαν περιέλθει εις γνώσιν του τα όσα τους καταλογίζει, επιστράτευαν τη φιλική τους σχέση, με κολακείες και επίπλαστα μηνύματα ενδιαφέροντος, για να τον αποτρέψουν από το να αποκαλύψει τα όσα βδελυρά φέρεται να διαπίστωσε μέσα από βιντεογραφικά, ηχητικά και άλλα ντοκουμέντα», τονίζουν σε ανακοίνωσή τους οι δικηγόροι του, Ανδρέας Χρίστου και Νικόλας Ζ. Ζένιου.

Εκκλησία Online
Γράψε το σχόλιό σου

Αφήστε μια απάντηση

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.