Σχόλια τινός επιπόλαιου κληρικού, επί απαντητικής επιστολής του επί 43 ετών Αρχιερέως και βάλε! Του Αρχιμ. Γεράσιμου Φραγκουλάκη-Αννόβερο Γερμανίας Μέσω του προσωπικού του ιστολογίου απαντά ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος στην ανοικτή επιστολή που του απηύθυνα (Βλ. ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ 27/6/2019). Στην απάντησή του χρησιμοποιεί τον τίτλο: "ΜΑΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ!" και έχει ως εξής: Στον ιστότοπο «www.ekklisiaonline.gr»δημοσιεύθηκε η παρακάτω αναδημοσιευομένη επιστολή του Πανοσ. Αρχιμανδρίτου π. Γερασίμου Φραγκουλάκη, Εφημερίου στο Αννόβερο της Γερμανίας.

Από τη θέση αυτή τον ευχαριστούμε θερμότατα! Οι ύβρεις επιπολαίων τινων κληρικών προς την αναξιότητά μας ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΥΣΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΗΜΑ δι’ ημάς!

Όπως π.χ. εκείνο το αλησμόνητο «Σκάσε πια, Αμβρόσιε»!του Διακόνου από την Μεσσηνία!

Εάν ο υβριστής μας π. Γεράσιμος ήθελε πράγματι να βοηθήσει στην αποκατάσταση της αληθείας, θα ώφειλε να προβεί σε αναίρεση των θέσεών μας. Να αποδείξει δηλ. ότι •

α) Οι Αποφάσεις στο Κολυμπάρι της Κρήτης ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ OΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ, ότι δηλ. δεν υπάρχει Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ΑΛΛ’ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ υπάρχουν πολλές Εκκλησίες! Ότι δηλ οι Προτεστάντες π.χ. ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΜΑ, δηλ. ενα κομμένο παρακλάδι, ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΛ’ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ …Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ! • β) Η ανάμειξη του σεπτού Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου στην Ουκρανία και η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ως Κανονικής Εκκλησίας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ!

Για να αποδείξουμε, λοιπόν, πρός τόν Πανοσιολογιώτατο υβριστή μας π. Γεράσιμο Φραγκουλάκη, ότι ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ μας απο τις ύβρεις μερικών αφελών αδελφών μας μετά την δημοσίευση της υβριστικής προς ημάς επιστολής του, δημοσιεύουμε και τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ, ΔΗΜΟΣΙΕΎΟΥΜΕ το ΠΟΡΙΣΜΑ Θεολογικής Ημερίδας “Το Ουκρανικό αυτοκέφαλο και η νέα εκκλησιολογία του Φαναρίου” διά του οποίου καταδεικνύεται το ΕΓΚΛΗΜΑ του Οικουμενικού Πατριαρχείου εις βάρος της Αγίας Ορθοδοξίας μας
Αγαπητέ π. Γεράσιμε, Τελεία και παύλα στην θεολογική και την λεκτική μας αντιπαράθεση! Γράψτε ό,τι θέλετε! Συζητώ μόνον με τούς καλής πίστεως συνομιλητάς μου. Σας συγχωρώ και σας αποχαιρετώ με τήν αγάπη του Χριστού μας. Σας εύχομαι ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ!

Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 15 Ιουλίου 2019

Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε, αφού παραβάλει τα διαλαμβανόμενα στην επιστολή μου με φράση που του είχε απευθύνει Διάκονος από την Μεσσηνία, προσπαθεί να διαμορφώσει κλίμα και εντυπώσεις υπέρ του και ενώ παρουσιάζεται ως υβριζόμενος, ο ίδιος αναφέρεται, προφανώς εγκωμιάζων, σε «επιπολαίους τινάς κληρικούς» μεταξύ των οποίων ξεκάθαρα συγκαταλέγομαι κι εγώ.
Θα απευθυνόμουν προσωπικώς προς την Σεβασμιότητά του, όμως στο τέλος της απαντήσεώς του αναφέρει επί λέξει: «Αγαπητέ π. Γεράσιμε, τελεία και παύλα στην θεολογική και την λεκτική μας αντιπαράθεση».

Εκλαμβάνοντας ως ισοδύναμο και ταυτόσημο το απολύτως δεσποτικό «τελεία και πάυλα» με την διακονική φράση, συμμορφώνομαι προς την επιθυμία του Αγίου Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου και δεν απευθύνομαι προς τον ίδιο, επιθυμώ όμως να κάνω κάνα-δυο σχόλια επί της απαντητικής επιστολής του.

Χαρακτηρίζει την επιστολή μου υβριστική, ενώ κατ’ ουσίαν αποτελεί κραυγή αγωνίας και αγανακτήσεως για τα γραφόμενα κατά καιρούς υπό του ιδίου άδικα και υβριστικά εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Οικουμενικού Πατριάρχη. Είναι πολλές οι φορές που το αντιπατριαρχικό μένος του Σεβασμιωτάτου υπερβαίνει τα εσκαμμένα.

Εφ΄ όσον δε δημοσίως εκθέτει τις απόψεις του, θα πρέπει να αποδέχεται και την δημόσια κριτική που λογικό είναι να επιφέρουν σε όσους δεν συμφωνούν μαζί του και όσον αφορά στους κληρικούς, όπως εγώ, γιατί ναι και καλά θα πρέπει να πρόκειται περί «επιπολαίων». Δηλαδή κατά τον Σεβασμιώτατο κάθε αντίθετη προς την δεσποτική άποψη γνώμη αποτελεί επιπολαιότητα; Ή η ελευθερία της εκφράσεως αποτελεί μόνο δεσποτικό προνόμιο; Αν έτσι νομίζει, τότε συγγνώμη αλλά προσωπικώς στη συναναστροφή μου με Αρχιερείς, έχω αλλιώς μάθει!

Επικαλείται ο Άγιος Καλαβρύτων συχνά-πυκνά την ηλικία του και την μακρά αρχιερατεία του. Το ίδιο κάνει και στο τέλος του άρθρου του, που ακολουθεί την απάντησή του σε εμένα. Συγκεκριμένα καταλήγει:

» +Ο Κ και Αι. Α. Ετών 81 και βάλε… Εξ ων, κατά τό έλεος του Κυρίου μας, τα 43 εις την Αρχιερωσύνην και βάλε..!».
Εντάξει, έχει αρκετά χρόνια ζωής και επίσης πολλά έτη αρχιεροσύνης. Ο Θεός να του δωρίσει και άλλα. Όμως αυτή η επίκληση τι σημαίνει; Ότι λόγω των πολλών ετών έχει αποκτήσει την ιδιότητα του αλάθητου;

Το ίδιο θα μπορούσα να επικαλεσθώ εν προκειμένω και για εμένα, που με αξίωσε ο Θεός να συμπληρώσω προσφάτως 59 έτη ζωής, εκ των οποίων τα 40 στην ιεροσύνη. Όμως δεν αισθάνομαι αυτή η μακρά πορεία να μου δίδει το δικαίωμα να διεκδικώ αυθεντία λόγων και έργων. Αντιθέτως έχω την αίσθηση της αυξήσεως της προσοχής και της υπευθυνότητας, ιδιαιτέρως όσον αφορά στο μεγάλο χάρισμα του Θεού, την ιεροσύνη μου.

Όμως περισσότερο θέλω να σταθώ στα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί ο Σεβασμιώτατος προς ενίσχυση των απόψεών του. Αναφέρεται συγκεκριμένα και παραθέτει τα πορίσματα της «Θεολογικής Ημερίδας» με θέμα «Το Ουκρανικό αυτοκέφαλο και η νέα εκκλησιολογία του Φαναρίου».

Ποιοι πραγματοποίησαν αυτή την ημερίδα; Μεταξύ άλλων η «Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών». Πρόκειται για μια εξωεκκλησιαστική ομάδα, η οποία αποτελείται από αποτειχισθέντες μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και οι αποτειχισθέντες κληρικοί Θεόδωρος Ζήσης και Νικόλαος Μανώλης, που κατά δήλωση του δευτέρου, με την κατάσταση την οποία έχουν δημιουργήσει «καλά περνούν»!

Όπως δηλώνει ο Σεβασμιώτατος: «Την παραπάνω Διακήρυξη, εκθύμως την προσυπογράφουμε και ημείς! Ο ταλαίπωρος και ανάξιος Δούλος του Ιησού Χριστού.

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ».

Για όνομα Του Θεού! Ιεράρχης της επισήμου Εκκλησίας της Ελλάδος αμφισβητεί ευθέως την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης και προσυπογράφει τα όσα αποφαίνεται μια ομαδούλα αποτειχισμένων!

Ανάφερα ότι δεν θα απευθυνθώ προσωπικώς στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο, όμως δεν μπορώ να αποφύγω τον πειρασμό και να μην τον ρωτήσω: «Αλήθεια Σεβασμιώτατε, εφόσον έχετε ταυτισθεί με τους αποτειχισμένους, γιατί δεν αποτειχίζεσθε κι εσείς για να έχετε ταύτιση και συνέπεια λόγων και έργων; Ή σας έχει γίνει συνήθεια να είσαστε και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα;».

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.