ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ : Οι γραπτές και προφορικές οδηγίες που του δίνει η ΑΑΔΕ είναι ότι για να κάνει Ενεργοποίηση, "πρέπει να έχει υποβληθεί έστω και μία αίτηση δικαιούχου (και) αυτό το διαπιστώνετε από την ένδειξη «Υπάρχει αίτηση» στα δεξιά των στοιχείων του διαμερίσματος".

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι ο διαχειριστής πρέπει να χασομερά και να μπαίνει κάθε μέρα και κάθε ώρα στην εφαρμογή για να εξετάζει εάν υποβλήθηκε «έστω και μία αίτηση δικαιούχου», αντί να του επιτρέπεται να ενεργοποιεί την δυνατότητα πληρωμής των ενοίκων –που τελικά η ΑΑΔΕ είναι υπεύθυνη αν θα την απορρίψει και για ποιους λόγους.

Ωστόσο όχι μόνο δεν τον απαλλάσσει από την υποχρέωση να κάνει ξανά και ξανά είσοδο στην εφαρμογή (για να δει αν τελικά υποβλήθηκε ή εγκρίθηκε έστω και μία αίτηση) αλλά δεν του επιτρέπει καν να εκδώσει ή εκτυπώσει μία βεβαίωση ότι, ως Διαχειριστής, προσπάθησε να κάνει την Ενεργοποίηση –έστω και αν απέτυχε- για να είναι κατοχυρωμένος ότι δεν φταίει ο ίδιος αλλά έπραξε όσα χρειάζονταν, εαν τυχόν του ζητηθούν ευθύνες γιατί δεν πληρώθηκε κάποιος ένοικος της Πολυκατοικίας.

Το πρόβλημα είναι όταν σε κάποιες περιπτώσεις το κουμπί δεν πατιέται ούτε στις 9 ούτε στις 10 ούτε στις 11 του μηνός, ακόμη και αν ο διαχειριστής κάθεται όλη την ημέρα πάνω από τον υπολογιστή του για να κάνει αυτή τη δουλειά.

Οι γραπτές ή και προφορικές οδηγίες που δίνει στους διαχειριστές η ΑΑΔΕ είναι ότι «μπορείτε να ενεργοποιήσετε την δυνατότητα πληρωμής όταν θα έχει υποβληθεί έστω και μία αίτηση δικαιούχου».

Άρα η Ενεργοποίηση δεν ενεργοποιείται αν δεν κάνουν αιτήσεις οι ένοικοι. Το πρόβλημα είναι ότι ο Διαχειριστής που πρέπει να κάνει «Ενεργοποίηση», δεν ξέρει ποιοι έχουν κάνει την αίτηση τελικά και ποιοι όχι, από τους ενοίκους που του έχουν ζητήσει τον ΑΦΜ και τον αριθμό παροχής ρεύματος.

Σήμερα τελειώνει η διορία υποβολής των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης, παρότι στο υπουργείο Οικονομικών εξετάζουν και αιτήματα για να δοθεί και κάποια μικρή παράταση.

Ωστόσο μέχρι και την Κυριακή ακόμα, η «γραμμή βοήθειας» της ΑΑΔΕ είχε πάρει φωτιά από τηλεφωνικές κλήσεις ενδιαφερομένων στο 2131621000 για πληροφορίες και διευκρινίσεις.

Μέχρι το Σάββατο είχαν υποβάλει αίτηση περισσότερα από 600.000 νοικοκυριά, καθώς για πρώτη φορά μπορούσαν να κάνουν αίτηση και όσα δεν θερμαίνονται με πετρέλαιο θέρμανσης.

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.