ΠΛΗΡΩΜΕΣ 2018: Σήμερα Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018 θα γίνουν οι πληρωμές της δεύτερης φάσης με τις οποίες θα ολοκληρωθεί η καταβολή του κοινωνικού μερίσματος για φέτος.

Πληρωμή Κοινωνικό Μέρισμα

Η δεύτερη φάση της πληρωμής κοινωνικού μερίσματος θα γίνει μέχρι το απόγευμα (28 Δεκεμβρίου). Τα χρήματα θα μπουν στους λογαριασμούς των δικαιούχων του κοινωνικού μερίσματος καθώς η ΗΔΙΚΑ θα στείλει το αρχείο στην ΔΙΑΣ στις 12 το μεσημέρι και μετά κάθε τράπεζα θα βάζει τα χρήματα.

Έτσι σε κάποιες τράπεζες τα χρήματα θα φανούν το απόγευμα ενώ σε κάποιες άλλες αύριο το πρωί.

Υπολογίζεται ότι περίπου 3,9 εκατομμύρια νοικοκυριά δοκίμασαν να λάβουν Κοινωνικό Μέρισμα εφέτος συνδεόμενοι στην πλατφόρμα koinonikomerisma.gr. Από αυτούς 1,7 εκατομμύρια δικαιούχοι επελέγησαν τελικώς. Το συνολικό ποσό που θα μοιραστούν φτάνει στα 784 εκατομμύρια ευρώ.

Κοινωνικό Μέρισμα IBAN

Τι γίνεται αν δηλώσω λάθος ΙΒΑΝ στην αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα;

Στο μέρισμα του 2018 θα γίνει διασταύρωση του πεδίου του ΑΦΜ στο IBAN του λογαριασμού σας και θα βλέπετε προειδοποιητικό μήνυμα αν τα στοιχεία δεν διασταυρώνονται. Στην περίπτωση μη έγκυρου IBAN, μπορείτε να ακυρώσετε την αίτησή σας και να υποβάλλετε νέα, συμπληρώνοντας αυτή τη φορά σωστά το ΙΒΑΝ, πάντα εντός της προθεσμίας των αιτήσεων.
Προσοχή:Σε περίπτωση που από λάθος δηλωθεί ενεργός λογαριασμός IBAN ο οποίος δεν ανήκει στον δικαιούχο ή συνδικαιούχο του μερίσματος (ανήκει δηλαδή σε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο), ενδέχεται η πληρωμή να προχωρήσει κανονικά καθώς δεν είναι πάντοτε δυνατός ο έλεγχος του συνδυασμού του ΑΦΜ με το IBAN.
Σε αυτή την περίπτωση θα εισπραχθεί το κοινωνικό μέρισμα από κάποιον άλλον.

Δεν έχουν πιστωθεί τα χρήματα στο λογαριασμό μου από το κοινωνικό μέρισμα

Η αίτηση μου για το Κοινωνικό Μέρισμα του 2018 είναι εγκεκριμένη αλλά δεν μου έχουν πιστωθεί τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Τι να κάνω;
Για την πίστωση του Κοινωνικού Μερίσματος θα πρέπει ο λογαριασμός ΙΒΑΝ που δηλώθηκε στην εφαρμογή να ανήκει στον δικαιούχο του Κοινωνικού Μερίσματος.
Πιστώσεις σε δηλωθέντες στην εφαρμογή λογαριασμούς ΙΒΑΝ για τους οποίους δεν μπορεί να γίνει από την τράπεζα ταυτοποίηση του ΑΦΜ του δικαιούχου του Κοινωνικού Μερίσματος δεν πραγματοποιούνται.

Προκειμένου η μη πληρωμή εξαιτίας αδυναμίας ταυτοποίησης, σας προτρέπουμε:

  1. Να ακυρώσετε την αίτηση και να προβείτε σε «Επαναξιολόγηση». Στη νέα αίτηση πρέπει να δηλώσετε στην εφαρμογή λογαριασμό ΙΒΑΝ στον οποίο είστε δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι.
  2. Να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία του ΑΦΜ σας στην τράπεζα που συνεργάζεστε προσκομίζοντας το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος.

Κοινωνικό Μέρισμα Υποστήριξη πολιτών

Οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται:

  • Σε ΚΕΠ για ενημέρωση/διόρθωση ΑΜΚΑ
  • Στον ΕΦΚΑ για θέματα ασφάλισης
  • Στον ΟΑΕΔ για θέματα ανεργίας

 

Σε κάθε περίπτωση για όποιες αλλαγές συμβαίνουν, το σύστημα του κοινωνικού μερίσματος, είτε ενημερώνεται αυτόματα, είτε τα ΚΕΠ και ο ΕΦΚΑ ενημερώνουν υπηρεσιακά την ΗΔΙΚΑ.

Η ΗΔΙΚΑ είναι αναρμόδια και δεν έχει γραφείο για να μπορεί να εξυπηρετήσει κοινό και μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι μηχανογραφικό κέντρο όπου βελτιώνει ή διορθώνει συνολικά το σύστημα ώστε να αντιμετωπίζονται περιπτώσεις που συνήθως λύνουν μαζικά κάποια θέματα που αγγίζουν πολλούς πολίτες.

Για τεχνικά θέματα των αιτήσεων, που δεν αφορούν τις παραπάνω περιπτώσεις και δεν καλύπτονται από τις Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ), μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 213 2168380.

Για την υποστήριξη της εφαρμογής του κοινωνικού μερίσματος οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
[email protected]

Εκκλησία Online
Αποστολή
Αξιολόγηση επισκεπτών 0 (0 ψήφοι)

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.