Σφοδρή επίθεση του θεολόγου Παναγιώτη Ανδριόπουλου κατά του Μητροπολίτη Καλαβρύτων με αφορμή την απόφαση να εντάξουν οι κληρικοί της μητροπολιτικής του περιφέρειας στη Θεία Λειτουργία προσευχή για τους άθεους που μας κυβερνούν.

Σε άρθρο του ο προσκείμενος στο Φανάρι θεολόγος κάνει λόγο για “μία ιταμή παρέμβαση στο καθιερωμένο κείμενο της Θείας Λειτουργίας του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, η οποία συνιστά βάναυση, αθεολόγητη και λειτουργικώς απαράδεκτη αλλοίωση του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας”.

Στη συνέχεια επιτίθεται κατά του Ιεράρχη με απαράδεκτες εκφράσεις: “Φυσικά αυτά είναι «ψιλά» γράμματα για τον μητροπολίτη Καλαβρύτων, ο οποίος νομίζει ότι η Εκκλησία είναι τσιφλίκι του και μπορεί να κάνει όποτε θέλει ό,τι θέλει. Δεν έχει κανέναν ενδοιασμό στο να προσθέσει ή να αφαιρέσει τι, αφού θεωρεί ότι η Θεία Λειτουργία είναι δική του υπόθεση κι όχι της Εκκλησίας.

Και βέβαια γιατί να μην το κάνει αφού σε ό,τι λέει ή πράττει δεν συναντά την παραμικρή αντίδραση;

Κινείται με άνεση ως πραγματικός «ελληνάρας» που μπορεί να καταριέται συνανθρώπους του την Μ. Παρασκευή, να εξαπολύει μύδρους και κεραυνούς εναντίον όσων δεν συμφωνούν μαζί του (εναντίον ακόμα και συνεπισκόπων του) και εν τέλει να αλλάζει την Θεία Λειτουργία γιατί έτσι του γουστάρει.

Η περίπτωσή του αποτελεί μια μικρή Ελλαδογραφία, όπου η αυθαιρεσία υπερπερισσεύει, η αλαζονεία θεωρείται λεβεντιά και οι άναρθρες κραυγές και κατάρες μορφή …διαμαρτυρίας.

Τι σχέση μπορεί να έχει αυτή η «λογική» με την Εκκλησία; Προφανώς καμία.

Όμως σε μια Ελλάδα που βγαίνει μπροστά, στον σύγχρονο κόσμο, με το σύνθημα «Χριστός και Ελλάδα», ο Καλαβρύτων και οι όμοιοί του είναι λαϊκά είδωλα.

Έτσι, η εφημερίδα «στόχος» δίνει το πραγματικό στίγμα της Αμβροσιανήςκίνησης: «Τους ξεσκίζει ο Αμβρόσιος» με την προσθήκη «Υπέρ των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών…» στην Θ. Λειτουργία.

Ή αλλιώς «έμπαινε Γιούτσο!» “ αναφέρει….

Εκκλησία Online

Προσθήκη σχολίου

Το email είναι ήδη εγγεγραμμένο στην ιστοσελίδα. Παρακαλώ συνδεθείτε ή ξαναπροσπαθήστε.

Δώσατε λάθος όνομα ή κωδικό

Sorry, you must be logged in to post a comment.